alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
NoviiRemote Blaster.
Zoals te lezen is in dit nieuwsbericht zijn de makers van Noviiremote van plan zijn een SDIO kaart te fabriceren met een sterke IrDA sensor die gebruikt kan worden als volwaaridge afstandsbediening.
De standaard Infrarood sensor op PDA's zijn vaak te zwak om het signaal naar de TV door te geven, maar met dit product is dat probleem opgelost. Voor $59 zal te koop komen te saan incl. de software. |
|
||||
|
||||
Re: NoviiRemote Blaster.
Citaat:
Op 10-09-2004, om 20:52 heeft Peter Drake dit gezegd in bericht #1
De standaard Infrarood sensor op PDA's zijn vaak te zwak om het signaal naar de TV door te geven, maar met dit product is dat probleem opgelost. ![]() |
|
||||
|
||||
Dat moet je me toch eens voordoen dan, want dat is mij nog nooit gelukt. Ik heb er al moeite mee mijn TV te bereiken vanuit m'n bed... (+- 2.5meter.).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 10-09-2004, om 21:21 heeft Peter Drake dit gezegd in bericht #3
Dat moet je me toch eens voordoen dan, want dat is mij nog nooit gelukt. Ik heb er al moeite mee mijn TV te bereiken vanuit m'n bed... (+- 2.5meter.). ![]() |
|
||||
|
||||
Iemand enig idee waar de blaster (in Europa) te koop is?
Bestellen in de VS kost een beetje erg veel aan verzendkosten (zo'n $30).
|
||||
|
||||
met de oude clamshell cliés werkte het ook enorm goed. Zat volgens mij zelfs standaard zo'n programma bij als ik het me goed herinner.
|
||||
|
||||
Klopt. Ik wil m'n oude T|T weer wat nieuw leven inblazen, maar ik vind $30 verzendkosten voor een kaartje van $40 wel wat veel ....