Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12 augustus 2006, 19:19
newbie
Guest
 
Berichten: n/a
Witte scherm na installeren programma

Hallo allemaal,

Ik heb graag jullie hulp nodig bij het volgende:

Ik heb sinds kort een palm zire 71. Daarvoor heb ik recentelijk een medisch boek gekocht van www.skyscape.com genaamd iFacts Drug Interaction Facts. Bij het installeren heb ik alles gedaan volgens de instructies en als ik de unlock code invoer zegt het programma dat alles goed is. Echter bij het opstarten van de programma krijg ik wel het icoontje van skyscape, maar hierna krijg ik niks anders dan een blanco scherm waarbij ik niks kan doen. Als ik in de linker bovenhoek tap, dan zie ik wel een icoontje met info en register, maar verder kan ik niks. Ik heb al contact opgenomen met skyscape, maar zij vertellen me dat het niks met hun programma is en dat het aan mijn palm ligt.

Ik heb op deze website al op door middel van de zoekfunctie gekeken of dit probleem al eerder is gezien, maar helaas heb ik daar niks op gevonden. Kunnen jullie me misschien vertellen wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen?

Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023