Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 november 2007, 23:00
ejfrolich ejfrolich is offline
Senior lid
Voornaam: EJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 23 oktober 2007
Berichten: 83
Red face Bluetooth

Kanonnen!

Ik probeer al weken op één of andere manier verbinding te krijgen met ofwel mijn PC via Bluetooth ofwel mijn Motorola V3.

Het gaat niet lukken, ik zal het wel niet begrijpen of zo. Dit is echt voor wizzkids of zo. Ik heb zelfs een programma gedowload om het te laten werken...nee dus. Wat een ramp is dat bij Palm!

Verder vind ik werken met een Palm echt geweldig en veel fijner dan Windhoos mobile. Ik heb volgens mij alle draadjes uitgeprobeerd maar krijg steeds meldingen dat er een Cabel fault zou zijn! Grrrrrrr.

Oh ik heb een T E2 en verder Ubuntu Linux op een HP laptop met werkende Bluetooth. Bij Palm gaan ze niet verder dan me uitleggen dat het vast niet werkt omdat mń telefoon toch niet compatible zou zijn. Erg leuk! Eerst verkopen en zeggen dat alles kan en daarna de nieuwe klant afschepen met dit soort onzin!

Enfin dan dus maar zonder. Fijn dat er Bluetooth op zit, jammer dat het onbruikbaar is voor mij.

Oh voor de helderheid, pairen tussen de devices werkt keurig! Alleen er is geen leven na het pairen. Een voorspel met hoopgevend resultaat mag maar daarna zegt de dame nee en trapt je in de nuts...

Laatst gewijzigd door ejfrolich; 19 november 2007 om 23:03. Reden: aanvulling
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 november 2007, 12:40
Jeanne's schermafbeelding
Jeanne Jeanne is offline
Junior lid
Voornaam: Jeanne
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Berichten: 3
Jammer dat het niet werkt voor jou. Ik heb ook een Tungsten E2 en ik kan via bluetooth wel uitwisselen met de telefoon. Foto's bijvoorbeeld die ik maak met mijn telefoon, een Sony Ericson W700i. Ik moet wel zorgen dat de telefoon goed gericht is en natuurlijk dat er niets tussen telefoon en palm zit.

Liefs, Jeanne

ps. Andersom heb ik het nog niet geprobeerd aangezien ik dat niet nodig heb gehad. En hotsyncen doe ik via usb.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I am what I am, my own special creation

Laatst gewijzigd door Jeanne; 20 november 2007 om 12:44. Reden: was wat vergeten :)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 november 2007, 12:41
Jeanne's schermafbeelding
Jeanne Jeanne is offline
Junior lid
Voornaam: Jeanne
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Berichten: 3
Andersom heb ik het nog niet uitgeprobeerd... en ook niet naar mijn pc aangezien ik hotsync via de usb.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I am what I am, my own special creation
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 november 2007, 16:00
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Ik ben met mijn Zire 72s aan het prutsen. Bestanden overzenden gaat prima, maar internetten over Bluetooth via een laptop met Vista is een drama. Het is één keer gelukt, daarna nakkes nada. En mijn wifi verbinding (router naar laptop) wordt door mijn gehannes steeds onklaar gemaakt. Ik heb het daarom maar opgegeven.

Een deel van het drama werdt al veroorzaakt doordat het lastig was de bluetooth dongle onder Vista aan de praat te krijgen. Maar goed, dat is gelukt.

Oh ja, voor de goede orde: ik heb alle tutorials en draadjes hier op de site al doorgenomen.
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #5  
Oud 20 november 2007, 17:38
ejfrolich ejfrolich is offline
Senior lid
Voornaam: EJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 23 oktober 2007
Berichten: 83
Ik ben héél benieuwd of mijn treo 650 wel naar behoren gaat werken... Het kan voor de telefoon ook nog aan het netwerk liggen misschien. Ik heb nu nog tele2. Iemand enig idee wat een goed alternatief is in technische zin. Zelf denk ik qua prijs, ook voor data, aan Telfort
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 november 2007, 11:45
ejfrolich ejfrolich is offline
Senior lid
Voornaam: EJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 23 oktober 2007
Berichten: 83
Kijk als je dan boze meldingen doet doe ze dan wel goed...

Ik denk dat het aan de instellingen voor tele 2 ligt. Ik had nu, na een laatste harde reset vergeten de laatste foonupdate er weer op te zetten.

Het blijft een probleem om gprs via mijn telefoon te laten werken. Foto's overzenden via Bluetooth of syncen heb ik nog niet geprobeerd...

Ik ga overstappen naar Telfort en een databundel erbij nemen. Ik hoop dat daarmee en gekochte Treo het wel gaat lukken. Als dat naar mijn zin werkt ga ik mijn TE2 misschien maar verkopen...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023