Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 maart 2008, 10:00
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
Unhappy synchronisatie docs met Doc to Go en Tungsten T3

Ik probeer enkele reisverslagen (.doc) te synchroniseren tussen desktop en palm via de cradle. Alles gedaan zoals ik steeds doe en wat blijkt: van alle .docs die ik diende te synchroniseren zijn er een 4tal (ooit aangemaakt op de Palm zelf en doorgestuurd via internet naar mijn pc thuis om veilig te spelen) die weigeren zich te synchroniseren...
Mijn PC slaat telkenmale tilt, CPU staat op 100% en ik krijg steeds de melding dat het niet kan omdat "het" programma bezig is... In dit waarschuwingsvenster dien ik dan op "activeer" te klikken, waarna mijn startvenster van windows openplooit... Ik begrijp er niks meer van !

Ik vermoed dat het komt door het feit dat de docs in kwestie werden aangemaakt op de Palm zelf, want al de rest syncroniseert wel. Haal ik die bewuste 4 reisverslagen van mijn SDkaartje en uit "Doc to Go" dan gaat het synchroniseren prima.

Ik de custom van Hotsync reeds aangepast naar desktop overwrite handheld, maar niks mag baten...

Toch even vermelden ook dat het bovendien heel vreemd is dat er geen probleem is met het openen/lezen van de 4 reisverslagen op de Palm zelf [/u] , na ze via mijn PC met kaartlezer rechtstreeks in de juiste "document" map te hebben geplaatst...

Ik ga nog 1 optie uitproberen: de bewuste docs openen op de PC in Word, en met knippen en "plakken speciaal" enkel de tekst te kleven in een nieuw document... even kijken of dit lukt...

Ondertussen... Wie helpt me hieruit ?
__________________
Satisfaction is the death of desire...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 maart 2008, 18:17
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
hoi,

met de functie knippen en "speciaal plakken" onder Windows heb i keen test gedaan.

De .docs op een nieuw doc gekleefd als "niet opgemaakte tekst" RTF... en wat dacht je... de vervloekte .docs gingen zoetjes synchroniseren via Doc to Go en handheld via de cradle !

Maar nu gebeurde er iets helemaal anders... Toen eea klaar was blijkt nu mijn T3 GEEN ENKEL Sdkaartje meer te willen herkennen, TENZIJ een origineel PALM SDkaartje.... ???? Nou moe ???

geprobeerd met verschillende SDkaartjes die ik steeds gebruik... Niks, krijg steeds foutmelding, en vraagt om de kaart eventueel te herformatteren. Ik kies OK en wat blijkt... "can not format this card" !

Probeer dan de SD kaart via de kaartlezer in de PC te benaderen... doet niks. Ga via "deze computer" het juiste station proberne openplooien... krijg de melding van Windows dat deze kaart "niet geformatteerd is" en vraagt dus om te formatteren... Doe ik, de raad van dit forum indachtig, in FAT en niet in FAT32... Formattering op de PC lukt zonder probleem... steek SDkaart opnieuw in T3... en wat dacht je... krijg opnieuw de fout melding !!!

Ik probeerde op dezelfde manier met andere kaartjes, maximum 1GB en minder, zonder resultaat...

Alleen het Palmkaartje doet het ! Heel vreemd en ik weet echt niet meer wat ik nog kan uithalen om eea in orde te krijgen...

Iemand enig idee ?



Palmcool
__________________
Satisfaction is the death of desire...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 maart 2008, 21:12
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Grote schoonmaak? Kun je tegelijkertijd je probleem met Documents to Go goed aanpakken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023