Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #11  
Oud 08 juni 2004, 20:08
Soulflame
Guest
 
Berichten: n/a
Bram: het gaat niet om het scherm, maar om de protector, het scherm krijg ik met een stofdoekje om c-s schoon te maken wel schoon, maar de brando is statisch na 1 keer aanbrengen en dat is erg moeilijk werken.
Maar ik heb even over dat idee met plakband nagedacht en het een keer geprobeerd op deze manier:

Ik legde de brando op een dicht cd-doosje (is plat en mobiel). Op de ruwe kant van de brando horizontaal strookjes plakband geplakt die elkaar (gedeeltelijk) overlappen en het cd-doosje raken. Door dan het onderste strookje van de brando te verwijderen verwijder je in 1 keer alle strookjes, en door het plaksel zijn vrijwel alle stofjes weg. Ik liet hem daarna alleen vallen . Dus nu zo dadelijk nog een keer proberen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, maar op deze manier lijk je een beetje de originele beschermlaag van brando (dat nr 1 laagje) te simuleren...

Laatst gewijzigd door Soulflame; 08 juni 2004 om 20:10.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023