Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 februari 2006, 17:12
Softail Classic's schermafbeelding
Softail Classic Softail Classic is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 24 mei 2005
Berichten: 36
Red face Werk en privé

Nu hebt ik alles wat met Dualdate en al die andere mogelijkheden door genomen. De zoek functie komt met heel wat info op de proppen. Toch kom ik er voor mijn gevalletje niet helemaal uit.
Tot nu syncen we thuis (we hebben 3 pda's: Palm M125, Sony TJ27 en een Sony NX70) alle drie met 1 PC. Drie verschillende usersnames in Desktop ingesteld (A,B en C). Via Intellisync - Hotsync - Outlook. Ieder van ons kan zien wie waar uit hangt, alles word met iedereen gesyncd. Let wel het is juist de bedoeling om elkaars afspraken te zien.
Op het werk wil men ook graag zien waar in met mijn werk uithang. Hotsyncen (IR) met een laptop (Win98SE - Intellisync - Hotsync - Outlook) van het werk lukt, maar alles wat ik met "Private" aanvink komt ook in de laptop. Dat was nou net niet de bedoeling.

Uit de andere stukken die ik gelezen heb over Dualdate komt naar voren dat de tweede agenda via IR synct en dat daarin niets te veranderen valt. Vermoedelijke problemen met OS 5.x? Dus ik ben niet zo enthousiast om Dualdate uit te gaan proberen. En het moet toch ook veel simpeler kunnen. Ik vink "Private" aan en dan iets in de laptop configuratie van Intellisync, Hotsync, Outlook of Desktop aan of juist uitzetten??????
Als ik dat laatste nou kon vinden, zodat de Private dingen niet op de laptop krijg als ik die via IR sync.
Ik vermoed dat 1 van jullie dit vast wel weet. Ik heb het niet voor niets bij Beginners/Synchronisatie gezet, want ik verwacht dan ook een simpel antwoord. Echt iets waar ik al 7 keer overheen gekeken heb.


Laatst gewijzigd door Softail Classic; 23 februari 2006 om 20:57.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023