Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16 januari 2006, 12:24
joop's schermafbeelding
joop joop is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 februari 2004
Berichten: 140
Question Treo 650 installatie cd is kwijt.....

Van een familielid heb ik zijn Treo 650 overgenomen. Als fanatieke TT3 gebruiker ben ik nu aan 't verkennen wat ik ga winnen en verliezen als ik overstap.
Voor TomTom zal ik mijn vertrouwde T3-scherm wel blijven gebruiken.....
Dat wordt dus misschien een leven met twee Palm-apparaten.

Om met een schone lei te kunnen beginnen wil ik het hele apparaat wissen en alles opnieuw installeren. Nu blijkt wel de Mac-installatie-CD aanwezig te zijn, maar de PC-versie is nergens meer te vinden.....

Weet iemand of je de installatie-cd los kunt krijgen, dan wel de software kunt downloaden van internet? Ik kan het via Google en dit forum niet vinden.

Ik weet niet of een kopie van deze cd illegaal is, ik wil geen 'starfbare handelingen' plegen uiteraard!

Kan iemand me helpen?

Joop
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 januari 2006, 13:03
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
De Palm Desktop is overigens gratis te downloaden, maar software als Documents To Go moet je normaal gesproken voor betalen. Vandaar dat je de cd niet zomaar ergens kunt downloaden.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 januari 2006, 13:41
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Op de website van PalmOne kan je weliswaar PalmDesktop gratis downloaden, maar tegelijkertijd wordt aangegeven dat je het beste de versie van de CD kan gebruiken ivm Treo 650-specifieke zaken die niet in de downloadversie zitten. Aangezien ik de CD-versie gebruik heb ik geen ervaring met de downloadversie, maar aan de andere kant, heel veel keus heb je ook niet.

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 januari 2006, 14:38
joop's schermafbeelding
joop joop is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 februari 2004
Berichten: 140
Bedankt voor jullie reactie! Frans schaarde me onmiddellijk bij de 'illegalen', maar ik gaf al aan: dat was mijn bedoeling niet.

Ik heb natuurlijk nu allerlei TT3 SW op mijn PC staan, maar dat zijn vaak andere versies. Ook op de Treo staat alles geïnstalleerd, alleen ik wil alle info van de vorige eigenaar wissen en alles opnieuw installeren. Dus zo'n CD is vrij essentieel. Misschien komt ie nog wel boven water.
Ik heb al een mobiele telefoon in mijn auto compleet met car-kit via de auto-radio. Daarnaast gebruik ik TomTom op de TT3 en dat werkt perfect. Ik moet dus eens rustig gaan bekijken hoe ik de Treo en de T3 naast elkaar kan gebruiken. Een luxe probleem...

Joop
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 januari 2006, 19:09
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
De meeste software die op de cd-rom bij de Treo wordt meegeleverd zal ook op de cd-rom van de Tungsten|T3 staan.
Je krijgt bij de Treo hoogstens wat nieuwere software. Dus wat dat betreft is er vrij weinig aan de hand, lijkt me. Of ben ik nu te optimistisch .

Citaat:
Op de website van PalmOne kan je weliswaar PalmDesktop gratis downloaden, maar tegelijkertijd wordt aangegeven dat je het beste de versie van de CD kan gebruiken ivm Treo 650-specifieke zaken die niet in de downloadversie zitten.
Veel Treo-specifieke zaken zijn er volgens mij ook niet. Dus de internetversie van de Palm Desktop kan ook niet al teveel problemen opleveren.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023