Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 november 2006, 07:00
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
[Nieuws] Red jezelf uit lastige situaties met SorryGottaGo.com

Met de website SorryGottaGo kun je vervelende telefoongesprekken afbreken door een passend achtergrondgeluid af te spelen. De website bestond al langer, maar er zijn nu weer nieuwe geluiden toegevoegd.
Een goede smoes is altijd handig als de zoveelste telemarketeer aan de lijn hangt. Zo kun je doen alsof je er iemand voor de deur staat om je op te halen (claxongeluid), je kunt doen alsof je in een enorme hoestbui verstrikt raakt of doen alsof het brandalarm afgaat. Andere leuke smoezen: de politie houdt je staande, er lopen koeien over de weg of je raakt betrokken bij een autobotsing. Een luide drilboor waardoor het gesprek niet meer te verstaan is, is misschien ook een goed idee. De "tons of sounds" waar Lifehacker (zie bron) over spreekt heb ik niet kunnen vinden, maar het idee is goed.


bron
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3071-k02ev28n3db.jpg‎ (35,7 KB, 81x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 november 2006, 07:59
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Ik snap de behoefte aan dit soort geintjes niet: ofwel je zegt bij een bekende vriendelijk "mag ik je straks terugbellen" ofwel je zegt tegen een telemarketeer 1x "ik heb geen behoefte aan uw telefoontje" en hangt op. Hoe moeilijk is dat nou? Lijkt me trouwens wel weer aardig om die koeien over de weg te laten lopen als je gebeld wordt op een vaste lijn.
Trouwens, sinds ik enkel nog een mobiel nummer heb krijg ik helemaal geen telemarketeers meer aan de lijn.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 november 2006, 11:48
PulmoPalm PulmoPalm is offline
Forumbikkel
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 13 februari 2001
Locatie: Achterhoek
Berichten: 125
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartveld Bekijk bericht
Ik snap de behoefte aan dit soort geintjes niet: ofwel je zegt bij een bekende vriendelijk "mag ik je straks terugbellen" ofwel je zegt tegen een telemarketeer 1x "ik heb geen behoefte aan uw telefoontje" en hangt op. Hoe moeilijk is dat nou? Lijkt me trouwens wel weer aardig om die koeien over de weg te laten lopen als je gebeld wordt op een vaste lijn.
Trouwens, sinds ik enkel nog een mobiel nummer heb krijg ik helemaal geen telemarketeers meer aan de lijn.
De door jou gesuggereerde antwoorden zullen niet helpen wanneer schoonmoeder belt
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 november 2006, 12:36
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PulmoPalm Bekijk bericht
De door jou gesuggereerde antwoorden zullen niet helpen wanneer schoonmoeder belt
Mijn stagebegeleider wordt steevast naar de operatiekamer opgepiept wanneer ik eindelijk in gesprek ben met hem na een afspraak 4 weken vantevoren te hebben gemaakt.

Misschien leuke smoes voor je schoonmoeder?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 09 november 2006, 12:48
PulmoPalm PulmoPalm is offline
Forumbikkel
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 13 februari 2001
Locatie: Achterhoek
Berichten: 125
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
Mijn stagebegeleider wordt steevast naar de operatiekamer opgepiept wanneer ik eindelijk in gesprek ben met hem na een afspraak 4 weken vantevoren te hebben gemaakt.

Misschien leuke smoes voor je schoonmoeder?
Daarom heb ik dat progje ook niet nodig

Maar als ik niet zo'n pieper had....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023