Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08 november 2007, 20:58
ejfrolich ejfrolich is offline
Senior lid
Voornaam: EJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 23 oktober 2007
Berichten: 83
Thumbs down Perfect Passenger

Ik heb 30 oktober een europa-update en gps muis + een kabel voor mijn Tungsten E2 besteld via de website van Perfect Passenger.

Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen van de firma. Wel een aantal tips over de installatie van het pakket, dat was prettig. Ik heb ruim 100 euro overgemaakt aan dit bedrijf. Maar over levering van de bestelde en betaalde goederen hoor ik niets.

In een vandaag gestuurde mail heb ik nogmaals verzocht om per omgaande te laten wete waneer ik de goederen mag verwachten. Deze mail heb ik per cc naar het Tros programma Radar gestuurd.

Ik heb geprobeerd om telefonisch contact te krijgen. Helaas blijkt het oude support nummer niet meer in gebruik. Op de site word niet duidelijk hoe ik op andere dan via mail contact kan krijgen.

Ik begin te geloven dat ik ben opgelicht. Ik wil iedereen hier waarschuwen voor zaken doen op hun site.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 november 2007, 17:31
ejfrolich ejfrolich is offline
Senior lid
Voornaam: EJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 23 oktober 2007
Berichten: 83
Inmiddels is het pakket geariveerd. Ze waren nogal boos bij PP omdat ik "meteen Radar had ingeschakeld". Ik heb ze uitgelegd dat als je ruim 100 euro betaald en na 3 mails nog steeds geen reactie krijgt op de vraag of en wanneer ze gaan leveren dat op zijn minst raar is...
Ik heb ze ook gevraagd om op de site duidelijk te maken met wie je zaken doet. Er staat nog steeds niet wie ze zijn, alleen maar een e-mail adres.

Enfin het is er nu. Het positieve is dat ze wel steeds mijn technische vragen beantwoorden. Wel kan dat soms een paar dagen duren. Ik heb nu, sinds ik de factuur heb, ook een telefoonnummer en weet dat ik met "mobileware.nl" zaken doe.

Verder valt op dat het kaartmateriaal wel erg oud is. Ik woon vlak bij de dijk Almere Lelystad en rijd daar al zo'n 15 jaar overheen. Helaas bestaat de weg niet...? Een beetje vreemd voor redelijk recente kaarten??? 15 jaar geleden waren er nog geen route programma's...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023