Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31 december 2005, 16:15
renedata
Guest
 
Berichten: n/a
palm z22 synchronisatie calender lukt niet

Ik wil calender gegevens van de palm naar mijn laptop. Op de palm heb ik ze ingevoerd. Als ik synchronisatie doe dan krijg ik een lege regel te zien in mijn laptop maar de afspraak zelf zie ik niet (dus geen tekst). Als ik bij een afspraak bijvoorbeeld aanvink dat het business is, dan zie ik een groen vlak komen in mijn laptop. Dus er is wel communicatie. In de logfile wordt ook aangegeven dat de communicatie goed is. Met het overzetten van contacts heb ik geen problemen. Wat doe ik verkeerd ??
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 januari 2006, 11:44
JaaNijn JaaNijn is offline
Lid
Model: Palm Z22
 
Geregistreerd: 01 januari 2006
Berichten: 19
Ik heb gisteren de Z22 aangeschaft vanwege de positieve reacties. Synchronisatie met Outlook werkt helemaal niet, terwijl dit volgens de berichten gemakkelijk zou moeten. De installatie geeft aan, dat de synchronisatie goed is geïnstalleerd. Verdere informatie: Als standaard gebruik ik voor email Thunderbird; daarnaast houd ik in MS Outlook 2003 de contactpersonen bij en de agenda.
De meegeleverde toelichting geeft geen oplossing. Wie wel?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 januari 2006, 14:44
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Synchronisatie met Outlook werkt helemaal niet, terwijl dit volgens de berichten gemakkelijk zou moeten. De installatie geeft aan, dat de synchronisatie goed is geïnstalleerd.
Weet je zeker dat je met Outlook aan het syncen bent en niet met Palm Desktop?

Post je logfile eens. Rechtermuisknop icoontje in de system tray rechtsonderin, view log.

Ga na rechtermuisknop ook eens naar Custom >> Contacts (Outlook) >> Settings en check of je wel met de goeie contacts map aan het syncen bent.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 januari 2006, 19:53
JaaNijn JaaNijn is offline
Lid
Model: Palm Z22
 
Geregistreerd: 01 januari 2006
Berichten: 19
Synchronisatie Outlook

Dat klopt allemaal. Na "Settings" krijg ik de melding dat de synchronisatie mijn versie van Outlook niet ondersteunt, terwijl deze wel degelijk van 2003 is.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 01 januari 2006, 20:06
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Wat is de letterlijke foutmelding? Dan kun je daarop zoeken in Google. Update Outlook naar de laatste Service Pack.

Zorg ervoor dat Outlook de default client is van Calendar e.d. Dat kun je allemaal in Outlook zelf instellen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023