Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21 december 2007, 11:48
sylvia
Guest
 
Berichten: n/a
hard reset wat nu

Mijn palm liep steeds vast als ik documenten to go opende. De palm ging automatisch in een soft reset . Hierna een hard reset gedaan. Nu weet ik niet hoe ik de deskpalm met al mijn gegevens, zoals calender, contacts enz. terug kan zetten. Vreemd is wel dat als ik mijn palm opstart deze wel verschillende contacten laat zien. Ik denk dat dit vanuit telefoonsim komt. Wie kan mij helpen.
Gr. Sylvia
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 december 2007, 12:01
The Adder The Adder is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 07 juli 2005
Locatie: Wilde Westen
Berichten: 80
Quote uit [FAQ: Algemeen]:

Citaat:
Als je na een harde reset weer met je computer Hotsynct, zal de computer je om een gebruikersnaam vragen. Vul je hier echter weer dezelfde naam als eerst in, dan zal er een recovery-hotsync plaatsvinden.

Deze recovery-hotsync zal je calender, contacts gegevens terug zetten echter het is echter niet gegarandeert dat deze recovery-hotsync je Palm weer helemaal in de oorsponkelijke toestand terug brengt!

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 december 2007, 16:42
sylvia
Guest
 
Berichten: n/a
Het probleem is dat mijn gegevens niet in out look staan maar in het programaa desktop van Palm dit is een up date welke ik na het aanschaffen van een extern toetsenbord heb geinstaleerd. Na die up-date begonnenen de problemen die ik hierboven heb geschreven. Mijn outlook gegevens staan op 0 gegevens. geen contacten niets.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 december 2007, 19:50
The Adder The Adder is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 07 juli 2005
Locatie: Wilde Westen
Berichten: 80
Even op een rijtje zetten:

1. Je hebt je Palm gereset
2. Je gebruikt Outlook voor je gegevens te beheren op de PC

Nu echter, na de hard reset , heb je alleen nog maar in de PalmDesktop.
In je Palm heb je enkele een paar gegevens in Palm staan (telefoonsim ?) en in Outlook niets meer, juist?

Als dat zo klopt dan zou je eens moeten bij de instellingen van de HotSync-conduit?
Als het goed is staan er iets van Outlook Datebook etc i.p.v. Data Book, Address Book etc. Precies weet ik dit niet meer omdat ik nu Thunerbird gebruik als mail client. Het is namelijk dan wel de bedoeling dat je Palm met Outlook synchoniseerd i.p.v. met de Palm Desktop!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 december 2007, 20:28
sabine
Guest
 
Berichten: n/a
Een vraag van een beginnende palm tungsten E2 gebruikster.
Ik heb een tungsten E2 overgenomen en wil graag eeb harde reset doen voor het opschonen hiervan, dat heb ik gelezen.
Enkel heb ik de vraag of je uberhaupt een username moet invoeren want anders geeft de device aan dt deze niet gekoppeld kan worden.
Hoe kan ik deze nu op elkaar afstemmen?
alvast dank
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 december 2007, 21:59
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Hallo Sabine, ik denk dat je vraag beter tot z'n recht komt als 'ie niet in deze thread staat tussen de andere zaken door, maar goed.

Om een kort antwoord te geven: ja, je kan je Palm een hard reset geven en dan zal de Palm dus weer helemaal schoon zijn. Vervolgens kan je Palm een naam geven, bijvoorbeeld 'Sabine'. Als je dan gaat synchroniseren is die naam noodzakelijk om je Palm te herkennen en eventueel te koppelen aan een Outlook profiel e.d. Ook is die zogenaamde HotSync naam nodig in combinatie met registratiecodes voor software die je kan installeren. Die codes werken doorgaans enkel met jouw specifieke HotSync naam. Vandaar dat de HotSync naam noodzakelijk is bij het koppelen aan de computer.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 26 december 2007, 10:36
sylvia
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down Ik weet het niet meer. Sync wil niet

Nou ik heb het helemaal gehad echt van alles geprobeerd alle software van de computer van de palm, de palm een hard reset . Daarna de juiste naam ingevuld en nog geen sync met elkaar. Het lijkt erop alsof er ergens een fout zit maar waar. Ik weet het niet meer. Het er zeker al 14 uur in zitten en wil hem bijna het raam uitgooien. Wie weet er nog wat???Help!!!!!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 26 december 2007, 11:19
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Had je al ingesteld dat er met Palm Desktop gesynchroniseerd moest worden? Anders maak je wat goede backups van al je gegevens, verwijder je alles, installeer je alles opnieuw en zorg je dat met Palm Desktop gesynchroniseerd wordt, en zet je alles weer terug.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023