Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 april 2001, 14:53
Brummer
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

Beste Mensen

Al enige tijd ben ik in het bezit van een Palm Vx. Voornamlijk gebruik ik deze momenteel als adressen boek en agende! En natuurlijk de memo's en note's!

Nu heb ik jongsleden een Garmin eTrex Vista aangeschaft!
Aangezien ik behoorlijk wat reis voor mijn werk wil ik me graag laten informeren over de mogelijkheden
van Garmin eTrex Vista in samenwerking met mijn Palm!
In het kort; ik ben op zoek naar een route navigatie op mijn Plam Vx in samenwerking met mijn Garmin eTrex Vista.

Bij een kennis heb ik gezien dat hij dit had op een Psion Revo met een Garmin eTrex. Hij gebruikte daar bij een nederlandstalig route programma. Deze programma was haar precies!
En vond zelfs de alle boeren achterwegen! Het was een heel gedetailleerd programma die heel duidelijk aangaf welke route er gereden moest worden om van A naar B te komen! En ruim van te voren aangaf wanneer je links of rechts af moet slaan!

Mijn vraag is, is dit zoals ik bij een kennis gezien heb ook mogelijk op mijn Palm met daarop aan gesloten mijn
Garmin eTrex Vista.
Is hiervoor Nederlandstalig software beschikbaar?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
en wat komt er nog meer bij kijken dan alleen het software!!!


Hoop jullie graag te horen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023