Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 juni 2002, 15:07
mtrimpe mtrimpe is offline
Senior lid
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 18 december 2001
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar mtrimpe Stuur een bericht via Instant Messenger naar mtrimpe
Screen Protector

Nadat er toch wel heel snel krasjes op mijn scherm bleken te komen heb ik besloten een aantal screenprotectors te kopen. Bij PDAShop een setje ScreenFaces besteld.
Nu ging ik de screenfaces erop plakken alleen nadat ik het scherm goed schoon had gemaakt bleven er bellen onder zitten. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.
Ik heb er al aan gedacht om het nat te maken maar de m505 is niet afgeschermd aan de zijkanten dus water kan daar dan doorheen sijpelen en dat is niet de bedoeling
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juni 2002, 15:17
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Je kan vaak de luchtbellen 'wegstrijken' met een credit card, bankpasje of iets dergelijks.

-s
__________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juni 2002, 15:19
mtrimpe mtrimpe is offline
Senior lid
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 18 december 2001
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar mtrimpe Stuur een bericht via Instant Messenger naar mtrimpe
No can do ...
heb ik al geprobeerd
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 juni 2002, 16:01
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
effe zoeken op "screenprotector" of "krassen op het scherm". Er is al een vrij uitgebreide thread over geweest
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 juni 2002, 17:23
West-end's schermafbeelding
West-end West-end is offline
Een goed lid
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 24 maart 2001
Berichten: 212
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob
effe zoeken op "screenprotector" of "krassen op het scherm". Er is al een vrij uitgebreide thread over geweest
Denk dat Sander een van deze twee threads bedoelt:
http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=4142
http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=1288

Succes d'rmee
__________________
Sommige mensen kunnen waarlijk zeer veel drinken, doch nuchter blijven ze daar niet bij.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 19 juni 2002, 23:28
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Hmmmm...
Ik had de threads natuurlijk meteen kunnen linken, maar heb dat bewust niet gedaan.
Nu hoeft mtrimpe de zoekfunctie nog niet zelf te gebruiken.
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 20 juni 2002, 12:23
West-end's schermafbeelding
West-end West-end is offline
Een goed lid
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 24 maart 2001
Berichten: 212
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob
Hmmmm...
Ik had de threads natuurlijk meteen kunnen linken, maar heb dat bewust niet gedaan.
Nu hoeft mtrimpe de zoekfunctie nog niet zelf te gebruiken.
Oops, sorry. Ik wist niet dat er een didactische reden achter zat. Maar ik heb zelf sinds kort ook last van krassen op mijn Vx en was net opzoek naar een oplossing via de zoekfunctie, dus ik dacht....

Mijn metalen stylus van de Vx was afgebroken toen ik er ongelukkig op ging zitten (was nog best pijnlijk) en de plastic reserve stylus veroorzaakte kleine krasje, merkte ik achteraf. Dus meteen nieuwe stylus gekocht, maar nu moet ik ook nog van mijn krasjes af....

Ik zal deze thread meteen even misbruiken voor privé-doeleinden: Ik kan ik de kantoorboekhandels alleen maar Scotch-tape 810 vinden, maar iedereen adviseerd 811. Ten eerste, waarom (misschien domme vraag) en ten tweede waar kan ik 'm kopen?


Groet,
Dennis
__________________
Sommige mensen kunnen waarlijk zeer veel drinken, doch nuchter blijven ze daar niet bij.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 20 juni 2002, 12:49
pblauw
Guest
 
Berichten: n/a
Belletjes onder de folie kan je inderdaad - zoals Susan al aangaf - weg wrijven met een credit card, maar alleen als je de folie op je scherm aan het plakken ben. Zit de folie er eenmaal op, dan is dit heel erg lastig.

Wat je ook kan proberen, is om heeeeel voorzichtig het belletje kapot te prikken met een naald. Onder het belletje zit tenslotte lucht, dus je kan dit kapot prikken zonder je scherm te raken. Bij mij is dit ook gelukt.

Let overigens wel op dat je niet "trekt" aan de folie, omdat anders de folie niet meer vlak is.

Groeten
Peter
Met citaat reageren
  #9  
Oud 20 juni 2002, 12:54
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik gebruik zelf de screenprotector van Brando . 1 maal aanbrengen en gewoon laten zitten. Is veel steviger, kan gewassen worden (maar daarna moet je extra oppassen voor stof) en het schrijven lijkt meer op papier.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #10  
Oud 23 juni 2002, 18:07
mtrimpe mtrimpe is offline
Senior lid
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 18 december 2001
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar mtrimpe Stuur een bericht via Instant Messenger naar mtrimpe
Waar heb je die Brando gekocht?

Ik had dus ScreenFace alleen die krasten zo makkelijk dat ik ze terug ga sturen (prima service van PDAShop trouwens.)

En over dat linken gebeuren ... ik had die andere threads ook al wel gezien hoor maar daar werdt mijn probleem niet precies behandeld.
Uiteindelijk bleek dat ik gewoon te kieskeurig was en dat ze zoals iemand al zei na een dag of twee verdwenen.
Met citaat reageren
  #11  
Oud 23 juni 2002, 19:18
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mtrimpe
Waar heb je die Brando gekocht?

Als je nou ook de zoekfunctie gebruikt en daar brando intypt, kom je ervanzelf achter!!!

Groeten,
Ivo
Met citaat reageren
  #12  
Oud 23 juni 2002, 19:39
mtrimpe mtrimpe is offline
Senior lid
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 18 december 2001
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar mtrimpe Stuur een bericht via Instant Messenger naar mtrimpe
Ik had het niet over hun eigen online store maar resellers in nederland.

Dan neem ik aan dat jouw antwoord dus nee is maar misschien zijn er nog andere mensen die toevallig wel een reseller weten.
Ik heb namelijk geen creditcard en dat koopt blijkbaar heel moeilijk bij Brando ... gek he

Laatst gewijzigd door mtrimpe; 23 juni 2002 om 19:59.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023