Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03 maart 2003, 12:13
cbastiae
Guest
 
Berichten: n/a
Compact Flash GPS Receivers: ervaringen?

Hallo,

heeft iemand ervaring met de Deluo™ Compact Flash GPS Receiver, met de GM270 van Holux of met enig andere GPS receiver voor Compact Flash? Ik heb een Palm m515 en zou een GPS willen aankopen. Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de Holux GM-251, maar een goed kaart-model zou toch wel handiger zijn: ik fiets en wandel nogal veel.

Alvast bedankt voor de informatie!

Chris Bastiaens
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 maart 2003, 13:12
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Er zit geen CF slot op een M515. Of was je van plan een andere PDA te kopen?

De GM251 zou prima moeten werken voor fietsen en wandelen. Voordeel is dat die ook eigen batterijen heeft zodat de hele combinatie veel langer met de accu's zal doen dan als je een CF-GPS gebruikt.

Ik heb zelf een RandMcNally gebruikt voor mij oude PalmVx en dat ging ook altijd prima. Bevestigen op een fiets is misschien even lastig, maar ik had hem meestal toch ergens in een zak zitten.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 maart 2003, 13:53
cbastiae
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt om me erop attent maken dat je met de m515 geen CF kaarten kan gebruiken, Patrick!
Voorlopig is de Holux GM-251 dus mijn beste optie. Op de website van RandMcNally vond ik namelijk enkel GPS toestellen van Garmin, Magellan e.d., maar geen van het merk RandMcNally!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 03 maart 2003, 14:38
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Nee, klopt. Die RandMcNally was inderdaad voor mijn Palm Vx. Het kan best zijn dat ze geen eigen merk GPS meer leveren voor de Palm M serie. Overigens was die GPS voor mijn Palm Vx ook al een Magellan GPS met een RandMcNally merkje er op.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 08 januari 2004, 21:14
buggeroff's schermafbeelding
buggeroff buggeroff is offline
TAFKAB
Voornaam: Jan Karel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 mei 2002
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 439
Ben toch benieuwd of er antwoorden zijn op de oorspronkelijke vraag of iemand ervaring heeft met CF-GPS. Mijn Handera heeft nl. wel CF slot.

Hoeveel geheugen zit er in zo'n CF-GPS ? Kun je daar nog kaarten in opslaan of moet je daar weer een aparte geheugenkaart voor gebruiken (kan hoor, de Handera heeft ook nog een SD slot)

Greetz,

Jan Karel
__________________
Maak niet steeds dezelfde fout ! Er is keus genoeg !
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023