Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 juni 2011, 16:13
Miel Miel is offline
Junior lid
Model: Symbian
 
Geregistreerd: 19 juni 2011
Locatie: Leiden
Berichten: 1
palm pre2 aankoop

Dit wordt mijn eerst post op dit forum, dus als ik iets fout doe of op de verkeerde plek post alvast excuses.

Binnenkort hoop ik een palm pre 2 te kunnen kopen(in combinatie met een abonnement: GSM met abonnement - Altijd de goedkoopste combinatie! - Belsimpel.nl )

Maar eigenlijk wil ik van tevoren het apparaat in de hand houden/proberen. gewicht en bouw voelen. Dit ook omdat de reviews van de eerste pre op dit onderdeel niet heel positief waren.

dus ik vroeg me af of iemand een winkel weet waar een pre 2 ligt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juni 2011, 16:51
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Zal een beetje toeval zijn om een winkel te vinden waar het toestel daadwerkelijk ligt. De Pre is officieel nooit in NL te koop geweest, enkel bij webshops (maar ook bij Richard )die de toestellen uit bijv. de UK invoerden. Ik weet niet waar je woont maar in Duitsland is het toestel wel gewoon in Winkels te zien, bijv bij de Saturn (een soort zusje van de Mediamarkt). Je zou het ook 'ns aan Richard kunnen vragen HP Pre 3 & TouchPad

Is het misschien iets om op de Pre 3 te wachten die mogelijk wel direct in NL verkocht zal gaan worden. De Pre 2 is inmiddels een echt "uitloop" toestel.

De keuze voor een WebOS toestel is zeker niet verkeerd
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juni 2011, 17:07
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Mocht je besluiten om de Pre2 via Belsimpel te kopen (jouw link), dan zou ik wel even navragen of het om een exemplaar gaat wat in een officieel launch country is geactiveerd. Anders moet je m.b.v. Impostah achteraf gebruik van betaalde apps mogelijk maken.
__________________
M515, T2, T3, T5, Treo 680, Palm Prē, Palm Prē2, HP Prē3 + HP TouchPad
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023