Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13 januari 2003, 15:32
M.L.
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Ook een HotSync probleem / date book

Sinds enig tijd gebruik ik de agenda van Outlook.
Nu heb ik per toeval ? ook een agenda geinstalleerd via Palm desktop.
Deze nam opdat moment alle gegevens over die vermeld stonden in de agenda van Outlook.
Maar nu verander ik elke dag diverse agendapunten / afspraken in mijn agenda van Outlook die dus niet worden veranderd in de agenda van Palm desktop.
Zodoende kwam ik er vandaag achter dat er verschillende afspraken niet waren gesynchrniseerd naar mijn palm (erg vervelend als mensen op je wachten en jij weet van niks)
Hoe los ik het probleem op dat mijn palm de gegevens overneemt vanuit outlook en niet van de agenda van de palm desktop.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 januari 2003, 16:00
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Je zult een keuze moeten maken: of je synchroniseert je gegevens met Outlook, of je synchroniseert met Palm Desktop.

Bij installatie van de Palm-software heb je deze keuze bekend moeten maken. Als je erover uit bent wat je nu wilt, kun je de Palm-software opnieuw installeren en hierbij aangeven dat je de gegevens met Outlook wilt synchroniseren en niet met Palm Desktop.

Wat voor Palm heb je? (Dit staat nog niet vermeld in je profiel).
__________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 januari 2003, 14:26
franknoe
Guest
 
Berichten: n/a
Ik was nu juist op zoek naar dit antwoord. Er is dus geen mogelijkheid om zowel Outlook te synchroniseren als Palm Desktop? Of zou het wel lukken indien je een nieuwe partitie maakt op de PC en daar de Palm software ook op installeert en een andere keuze ingeeft?

Groeten,

Frank Noë
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 januari 2003, 19:08
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Je idee met nieuwe partities e.d. gaat zeker niet werken. De enige mogelijkheid is om je Palm steeds tweemaal te synchroniseren, de ene keer met Outlook, dan weer met de Palm Desktop. Makkelijker is om gewoon één programma voor je agenda te gaan gebruiken.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 27 januari 2003, 10:01
M.L.
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door franknoe
Ik was nu juist op zoek naar dit antwoord. Er is dus geen mogelijkheid om zowel Outlook te synchroniseren als Palm Desktop? Of zou het wel lukken indien je een nieuwe partitie maakt op de PC en daar de Palm software ook op installeert en een andere keuze ingeeft?

Groeten,

Frank Noë
Beste Frank,

Mijn advies is om maar 1 programma te gebruiken.
Indien ik zelf niet aanwezig ben, dan worden al mijn nieuwe afspraken door mijn secretaresse genoteerd in outlook.
Deze worden dan elke dag gesynchroniseerd met mijn palm.
Mijn probleem was dat ik onbewust ook de agenda had ingeschakeld van palm desktop.
Ik ben geloof ik 5 dagen bezig geweest om alle problemen die hierdoor ontstonden weer op te lossen,omdat ik op mijn palm alleen de agenda kreeg van palm desktop en niet van Outlook werd ik meerdere malen geconfronteerd met het niet nakomen van afspraken die wel in outlook stonden maar dus niet in palm desktop.
Zoals je hebt kunnen lezen heb ik dit toen in het forum geplaatst, en heb naderhand zelfs nog een oproep gedaan onder de kop HOPELOOS GEVAL.
Dit omdat ik er na 40 uur nog niet achter was hoe ik al mijn onstane problemen op kon lossen.
Ik heb het hele forum doorgelezen, verschillende site's hierover gelezen toen alles op 1 grote hoop gegooid en toen is het mij na ongeveer 5 dagen van 7/8 uur per dag gelukt om alles weer te herstellen in outlook en ook nog een goede synchronisatie tot stand te kunnen brengen.
Zodoende zou ik met mijn opgedane slechte ervaringen, willen voorstellen om 1 agenda te hanteren, voor mij is dat dan persoonlijk outlook, maar die keus kan, en mag een ieder voor zichzelf maken.

Groeten van Michel L.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023