alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Nu moeten ze weer werken, mijn provider heeft in amsterdam wat probleempjes vandaag
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ja de server heeft een paar attacks gehad vandaag, daarom is af en toe alles weggevallen.
|
||||
|
||||
Citaat:
kan niet wachten totdat ik een nieuwe heb ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 13-06-2003, om 22:20 heeft waarts dit gezegd in bericht #84
Mijn nieuw desktop met Zlauncher En regelmatig afwisseling
|
||||
|
||||
Citaat:
dat ziet er wel cool uit, het ziet er echt 10 keer zo goed uit als 160*160. Terwijl het maar 2 keer zo goed is...
![]() ![]()
FoleoCentral.com Laatst gewijzigd door Gazpacho; 14 juni 2003 om 11:46. |
|
||||
|
||||
Welk font gebruik je, Gazpacho?
|
|
||||
|
||||
Henk,
Sorry, dat was een screenshot van Agendus die de Tiny Font aan het showen was. De tiny font is in feite de kleine font van 160x160 lores apparaten. Die heb jij ook op je Palm. Het is dezelfde font die je in de screenshot hierboven op de tab leest.
|
||||
|
||||
Op mijn Tungsten gebruik ik Handera bold m.b.v. Fonts4TT.
Op mijn (nou ja, die van mijn vrouw) SJ-22 zou ik een wat kleiner font willen dan de standaard van Clié. Een tip? |
|
||||
|
||||
Henk,
Volgens mij is het op OS4 niet mogelijk om met behulp van Fonthack123 en een andere set lettertypes te werken, behalve de populaire - en aan te raden - OS5 fonts van Lubak. Mocht iemand dat wel kunnen, gaarne mij ff een berichtje sturen. ![]() Als je vrouw Agendus gebruikt kan ze ook kleine fonts instellen, standaard. Als je vrouw met kleine fonts wil memopadden of tekstverwerken, kan ze Wordsmith gebruiken. Als ze met kleine fonts wil eBook lezen, kan ze iSilo of Palmreader (Pro) nemen. Maar ik heb het gevoel dat je dit allemaal al weet? ![]() Groet, - Gazpacho (vandaag vanuit Emmeloord ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 14-06-2003, om 17:36 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #95
Volgens mij is het op OS4 niet mogelijk om met behulp van Fonthack123 en een andere set lettertypes te werken, behalve de populaire - en aan te raden - OS5 fonts van Lubak. Mocht iemand dat wel kunnen, gaarne mij ff een berichtje sturen. ![]() ![]() Of ik er al veel van weet? Nou ja, van de Palm wel, maar de Sony is nog wat nieuw voor me. Maar ik vorder snel! ![]() |
|
||||
|
||||
Effe een testje met zlauncher... en hij bevalt wel!
|
|||
|
|||
Citaat:
Op mijn (nou ja, die van mijn vrouw) SJ-22 zou ik een wat kleiner font willen dan de standaard van Clié. Een tip?
Citaat:
Volgens mij is het op OS4 niet mogelijk om met behulp van Fonthack123 en een andere set lettertypes te werken, behalve de populaire - en aan te raden - OS5 fonts van Lubak. Mocht iemand dat wel kunnen, gaarne mij ff een berichtje sturen.
![]() Jeroen |
|
|||
|
|||
![]() Hier is de mijne.
Het is een DEMO van FACE maar werkt super goed. Afbeelding zullen niet zo scherp zijn. Heb de palm gewoon ff onder de scanner geduwd. |
|
|||
|
|||
![]() mooie launcher, kan deze ook op een Tungsten T of is dat enkel voor de Sony beschikbaar ? Waar kan ik de launcher ergens vinden ?
ps : voor de Sony clié eigenaars, kijk eens op : http://www.clieskins.com/sdownload/i...<br /> <br /> ![]() |