alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
thanks...ik gebruik alleen Yishow, en daarin vond ik het vrij gemakkelijk die os5 icoontjes te installeren, alleen bij zlauncher lukt het me niet echt...Overigens vind ik die OS5 iconen wel mooier als die windowsXP dingen
![]() Maargoed, nu weer back ontopic, we dwalen af... ![]() |
|
||||
|
||||
Nou, van mijn kant ook maar een update dan he...
Palm IIIc met MegaLauncher 4.3 (standaard-skin met leuke achtergrond) Groeten, Jaap
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op 15-05-2003, om 14:39 heeft Ivos dit gezegd in bericht #57
Gaaf!! Alleen je hebt een sj30? Hoe krijg je dan die mooie OS5 icoontjes voor elkaar?? Die zitten gewoon bij Zlauncher. Dus installeer Zlauncher + ZLI_PalmOS5_Sony.prc + een theme. Ga naar theme manager in Zlauncher en kies iconset "ZLI_PalmOS5_Sony". Ga naar Icon Setup en selecteer "Zoom Icon" en "Hi-Density Icon" en je hebt grote hires OS5 icoontjes zoals op mijn screenshots. |
|
|||
|
|||
Mijn geupdated Bureaublad wegens commentaar op mijn XP look
![]()
-Dit bericht is op een computer gegenereerd en is derhalve zonder handtekening geldig- Van een Palm 3e naar een Palm 3c naar een Clié PEG N770C/E via een slippertje met een HP Jornada 568 PocketPC kom je uiteindelijk bij een Palm Tungsten-T die via bluetooth praat met mijn Nokia 6310i en mijn laptop. Oef! |
|
||||
|
||||
Kijk, dat ziet er een stuk beter uit.
|
|
||||
|
||||
Oke oke, dan kan ik ook niet achterblijven. Hierbij mijn screenshot met de (nog) ongeregistreerde versie van Screenshot
Palm M515, YiShow, ShortCutz en een leuke wallpaper. Alleen jammer van die saaie icoontjes aan de onderkant. Wie helpt me aan een goede lowres Yishowskin Greetinx, Patrick |
|
||||
|
||||
Mooi! Doet me een beetje denken aan mijn Marillion Radiation wallpaper die ik voor mijn desktop heb.
|
||||
|
||||
Ik doe ook mee. Palm Zire 71 met Launcher X en een skin van Velo.
![]() gr. MH |
|
|||
|
|||
Leuke draad. Ik doe ook even mee.........
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 28-05-2003, om 12:30 heeft metck dit gezegd in bericht #68
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Leuke draad. Ik doe ook even mee.........
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 28-05-2003, om 20:07 heeft bob dit gezegd in bericht #70
Werkt die alleen op OS5?? Citaat:
Launcher X requires a minimum of greyscale support and OS 3.5 to run. Please note that the original Palm III device has a monochrome display so it will not run Launcher X. Other Palm III series devices running OS 3.5 such as the IIIxe, IIIc, and upgraded IIIx work fine. All the lastest devices right up to the new OS 5.0 handhelds are supported.
Kijk voor meer info op de site van launcher x |
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat het bob om je theme.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 28-05-2003, om 22:08 heeft koekiemonster dit gezegd in bericht #74
Volgens mij gaat het bob om je theme. ![]()
|
||||
|
||||
Verandering van spijs doet eten. Ook het lowres-gilde draagt ziijn steentje bij aan dit goeduitziende draadje ....
Silverscreen en veel ge-hobby ... |
|
||||
|
||||
Ook maar ff een screenie dumpen dan:
![]() De kleuren kloppen niet helemaal, en de roze ( ![]() ![]() Zlauncher met ZHONO theme, natuurlijk van honolulu. |
|
||||
|
||||
ik ook maar dan...
Desktop vol demo's :P
Wat je ziet is dus PalmOS 5 op een Tungsten|T met een demo van Penreader's Piloc, en een blueline thema. (en ja ik heb alle thema's die ook in de OS5 Emulator zitten). Het is niet echt veel speciaals, dankzij Invisible demo heb ik wat zooi verstopt, vraag me af wat er met mn palm gebeurd als alle demo's eindigen ![]() Naja de foto's zijn bitmappig dus download maar ofzo. http://www.x-developing.net/new/screen1.bmp http://www.x-developing.net/new/screen2.bmp
|
||||
|
||||
Je screenshots werken niet
![]() |