alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Software nu Tungsten E2:
handig: Calendar (vooral de alarmfunctie vind ik zeer handig) Contacts (meer dan alleen een adressenboekje) Checklist (oneindig aantal lijstjes om allerlei dingetjes bij te kunnen houden) Documents to Go 7.006 FileZ World Clock (altijd handig om te weten hoe laat het in Durban is) PTunes Media (voor al mijn foto's) games: Bejeweled (nog steeds verslavend) Freejongg (freewareversie van Majongg) Insaniquarium |
|
|||
|
|||
Heb de palm (lifedrive) gekocht omdat er veel medische software voor is, is handig tijdens mijn werk. Moet alleen nog zoeken wat ik er precies op wil zetten. Als er iemand tips heeft zijn ze welkom.
![]() Groeten Pieter |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door palmpiet op 25-08-05, 14:57 in bericht #42
Heb de palm (lifedrive) gekocht omdat er veel medische software voor is, is handig tijdens mijn werk. Moet alleen nog zoeken wat ik er precies op wil zetten. Als er iemand tips heeft zijn ze welkom.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
oke dit draai ik op mijn t3:
system Megalauncher (launcher, backupmanager, bestands -beheer en -compressie) pocketcommander (bestandsbeheer) filez (bestandsbeheer) media tcmp core (audio/video speler) tip rescoview (afbeeldingen bekijken en verbeteren) Pidraw (tekenen) fbtv (tvgids) tip office documents 2 go (microsoft office documenten bekijken en bewerken) tip slovoED (meertalig woordenboek) tip Avantgo (ofline webpagina's bekijken) school power 48 (GRM) chemtable (periodiek systeem) schoolwerk (huiswerk, rooster en cijfers bijhouden) tip pmol (molmassa berekenen) overhoren (overhoor progje) games bejeweled (kijk zelf maar) bike or die (idem) tip chess tiger (schaak spel) firestorm (gameboy emulator) tip minusfree (mijnenveger) seawar (zeeslag) solfree (progje met meerdere kaartspellen) overig skychart (sterrenbeelden) tidetool (geeft tijd en hoogte van hoog- en laagwater aan) tip barf (dobbelsteen vervanger homemade ![]() stopwatch (spreekt voor zich) tinytimer (countdown) + alle standaard apps en ik ben nog op zoek naar een goede Nederlandse encyclopedie als je er een kent dan zou ik heel blij zijn als je me er dan over kan e-mailen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
en ik ben nog op zoek naar een goede Nederlandse encyclopedie
als je er een kent dan zou ik heel blij zijn als je me er dan over kan e-mailen. Tomeraider + Nederlandse Wikipedia extensie Voor discussie graag mbv de zoekfunctie de relevante tomeraider en/of wikipedia threads opzoeken. ![]()
|
||||
|
||||
1. TCPMP: Top programma
![]() 2. Snails: leuk voor een potje terwijl je wacht voor de trein of zo. 3. Yahdice: ditto 4. Dope wars: ditto alweer 5. Filez: spaart weer 30 euro uit voor een datakabeltje voor je telefoon 6. Adobe Reader: Ebooks, Handleidingen en andere documenten bij de hand 7. Realone Player: werkt goed genoeg voor mij |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij bedoel je dit punt wat je hier schrijft ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
The Rocker Laatst gewijzigd door Gazpacho; 06 september 2005 om 00:28. Reden: grootte even opgezocht :) |
|
||||
|
||||
Ik ben nog al eens onderweg en ik vind de volgende progs op m'n Treo 650 geweldig.
METRO PALMWIJZER TOMTOM Daarnaast gebruik ik veel: WORLDMATE SPLASHPHOTO SNAPPER mail Geo |
|
|||
|
|||
Ik gebruik de Camera functie van mijn Treo regelmatig. SnapShots om de dag door te nemen met mijn vrouw. Ook Treo's Versamail vind ik erg handig.
Agendus Pro 10.0Beta (10=super, zeker op Treo 650! Agendus is wel prijzig ivm jaarlijkse update), SplashMoney (complete 1-persoons-bedrijfsadministratie), DayNotez, Bob'sClock (wordt mobileClock), SplashID, QuickNews, SlovoEd (nederlandse en engelse Van Dale!) PalmWijzer en Métro Card Export II ,van Softkick, maakt van mijn Treo SDcard een USB device welke via de explorer te benaderen is, op bijna elke PC. Dit gekombineerd met RoboForm Portable zodat ik overal altijd mijn wachtwoorden bij de hand heb om direct op alle sites in te kunnen loggen. Super! SoundRec van InfinityBall voor het opnemen van voicememo's op Treo. En dan nog wat kleine spelletje's, en tools (ZLauncher) om het leven met een Treo 650 te veraangenamen. Ward Laatst gewijzigd door Ward; 06 september 2005 om 12:46. |
|
|||
|
|||
Ik krijg vandaag pas mijn eerste palm maar ik weet nu al welk spelletje ik het meest zal spelen:
BIKE OR DIE! Je moet hier door levels heen fietsen echt mooi gemaakt, het is maar een klein spel maar je kunt (gratis) verschillende packs downloaden met nieuwe levels. echt een gaaf spel. |
|
||||
|
||||
In willekeurige volgorde:
Avant Go Bejeweled Card Export Document To Go Happy Days Perfect Passenger Versa Mail Yaps PiLoc |
|
||||
|
||||
Aan mijn lijst wil ik nog even een programma toevoegen:
PalmWijzer. Gister de hele dag door het land getoerd met de trein, en altijd het goede perron en aankomsttijd bij de hand. Wat een briljant programma ![]()
Pak ook eens een filmpje op je Palm! ![]() palm (de ~ (m.), ~en) 1 tropische en subtropische boom, behorende tot de familie der Palmacae => palmboom 2 binnenvlakte van de hand => handpalm 3 buksboom 4 Personal Digital Assistent van uitmuntende kwaliteit 5 bier van hoge goesting (met dank aan ghia ![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren mijn sony clie ontvangen. De SJ-30 om precies te zijn.
Ik draai nu: Schoolwerk Rooster Bejeweld Ik zoek freeware games... iemand info? Laatst gewijzigd door inanc64; 26 oktober 2005 om 09:55. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inanc64
Ik zoek freeware games...
iemand info? ![]() Dan kom je vast een en ander tegen! Of kijk eens hier. Laatst gewijzigd door Paco; 26 oktober 2005 om 10:38. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paco
http://www.freewarepalm.com/games/games.shtml |