alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Palm Tungsten E en data naar Samsung Galaxy S Plus
Hallo allemaal, ik ben al aan mijn vierde Palm toe en gebruik deze manier van werken al meer dan 10 jaar. Mijn TungstenE krijgt echter kuren. Batterij laat zich moeilijk opladen, Aan/uit toets werkt niet meer. Maar ik kan hem nog steeds met veel plezier gebruiken. Niettemin ben ik bang dat hij vandaag of mogen de geest geeft. Wil nu alvast de gegevens overzetten naar een smartphone Samsung Galaxy S Plus, Android. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de gegevens over te zetten.
Alvast bedankt, Willem P.S. Als ik een nieuwe Palm had kunnen kopen had ik het bij een eenvoudig mobieltje gehouden. De Palm voldoet namelijk precies voor datgene wat ik nodig heb en wil. NB. Gebruik ook SplashID Password manager, hardstikke handig. |
|
||||
|
||||
Je kunt in Palm Desktop je contacten als vCard exporteren en vervolgens in Google Contacts importeren.
|
|
|||
|
|||
Jeroen,
Bedankt. Ik moet nog even wachten op mijn Samsung Galaxy en ga het dan proberen. Groeten Willem |
|
|||
|
|||
Overzetten gegevens
Dag Jeroen,
Het werkt prima. Ik heb ook een programma SplashID wat ik koppelde aan Palm en dit is ook goed te importeren. Wel daarvoor een App moeten kopen. Ik heb lang gedaan over de overgang van Palm naar Smartphone maar ik moet zeggen dat de Samsung Galaxy Note een perfect vervolg is. De stylis geeft me weer een goed gevoel. Groeten Willem |
|
||||
|
||||
Goed om te horen.
Veel plezier in de wondere Android-wereld ![]() |
![]() |
Favorieten/bladwijzers |
Labels |
overzetten gegevens |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
Discussietools | |
Weergave | |
|
|