Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15 december 2006, 19:32
snempaa's schermafbeelding
snempaa snempaa is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 10 augustus 2004
Locatie: Overijssel
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar snempaa Stuur een bericht via Instant Messenger naar snempaa Stuur een bericht via Yahoo naar snempaa Stuur een bericht via Skype™ naar snempaa
Post Hulp gevraagd met 802.1X authenticatie

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag eens geprobeerd met mijn (nieuwe!) palm TX verbinding te krijgen met mijn school 802.11b/g netwerk. Hiervoor heb ik 802.1X verificatie nodig met een EAP-TTLS authenticatie (PAP Auth. protocol) en WEP encryptie.
Omdat de TX enkel WEP ondersteunde moest ik eerst opzoek naar de nodige software. Voor mijn T3 (+wifi kaart) heb ik nooit wat werkends kunnen vinden, maar tot mijn verbazing was er wel software voor de TX, de Enterprise Security Update (wel $7.19) : Palm - Software - Wi-Fi Enterprise Security Update for the PalmŪ TX handheld

Ik heb het maar aangeschaft omdat ik het toch graag eens wilde proberen, maar nou krijg ik het toch niet helemaal werkend. Ondertussen weer thuis, dus testen wil ook niet, maar ik vroeg me gewoon af of er iemand hier wat meer ervaring heeft met de 802.1X authenticatie.

Mocht iemand het werkend hebben gekregen op een van de Eduroam locaties op een Palm TX verbinding hebben gekregen met het netwerk, ben ik erg benieuwd hoe. (eduroam NL)
Ik heb vanalles geprobeerd, SurfNet certificaten geinstalleerd, maar nog wil het maar niet lukken.

Alvast bedankt voor elke reactie,

Wouter
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png 8021x_1.png‎ (8,8 KB, 3x gelezen)
Bestandstype: png 8021x_2.png‎ (8,9 KB, 3x gelezen)
Bestandstype: png 8021x_3.png‎ (8,9 KB, 3x gelezen)
__________________
ABLA!

Laatst gewijzigd door snempaa; 15 december 2006 om 21:55. Reden: toevoeging png'tjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023