Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22 oktober 2006, 12:52
inst.tech.hvd
Guest
 
Berichten: n/a
Question Bluetooth verbinding met Nokia N70

Kan iemand mij vertellen welke telefoondriver ik moet gebruiken voor bluetooth verbinding met mijn nokia N70 telefoon. Bij de laatste phonelink update van Palm is hij nl niet te vinden.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 oktober 2006, 12:53
Laser
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben al een poosje bezig met hetzelfde probleem. Ik heb Palm hier ook voor benaderd, maar dan krijg je alleen maar een vriendelijk nietszeggend standaard antwoord dat Palm geen driver hiervoor heeft (oftewel: zoek het zelf maar uit. Over klantvriendelijkheid gesproken. )

Je kunt op de Palm site aangeven welk mobieltje je gebruikt als deze niet standaard wordt ondersteund. Ik denk dat Palm pas een driver maakt als er genoeg mensen zijn die hierom vragen.

Zijn er andere forum lezers die wel een verbinding kunnen maken tussen de Palm Tungsten E2 en de Nokia N70?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 oktober 2006, 19:28
spikebyt's schermafbeelding
spikebyt spikebyt is offline
Forumbikkel
Voornaam: Spikey
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 03 april 2004
Berichten: 218
Ik overweeg een Nokia N73 bij mijn Palm T3 te kopen, maar daar zal ik dan ook dat probleem mee hebben ??
Heeft er al iemand hier een N73 i.c.m. een Palm ??
__________________
Groeten, Frans V.
Owner/user of Tungsten|T3 (for Private use) and Tungsten|E (for Business use)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 november 2006, 10:48
Laser
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb even gezocht op het duitse Palmforum. De tip die daar wordt gegeven is om de driver van de Nokia 3650 te gebruiken omdat de N70 een serie 60 apparaat is. Is de 3650 ook. Vervolgens moet je bij het password niet een 4 cijferig password invoeren, maar een 1-cijferig.

Ik heb het geprobeerd: het werkt! Ik kan nu SMS versturen vanaf mijn Palm. Het opvragen van SMS werkt nog niet, ik weet niet waaraan dit ligt. Misschien instellingen op de telefoon, ik zal nog eens zoeken.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 november 2006, 12:44
spikebyt's schermafbeelding
spikebyt spikebyt is offline
Forumbikkel
Voornaam: Spikey
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 03 april 2004
Berichten: 218
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laser Bekijk bericht
Ik heb even gezocht op het duitse Palmforum. De tip die daar wordt gegeven is om de driver van de Nokia 3650 te gebruiken omdat de N70 een serie 60 apparaat is. Is de 3650 ook. Vervolgens moet je bij het password niet een 4 cijferig password invoeren, maar een 1-cijferig.

Ik heb het geprobeerd: het werkt! Ik kan nu SMS versturen vanaf mijn Palm. Het opvragen van SMS werkt nog niet, ik weet niet waaraan dit ligt. Misschien instellingen op de telefoon, ik zal nog eens zoeken.
ik heb na lang dubben de N73 gekocht
ik zal de driver ophalen en proberen en hier vertellen of het is gelukt

Nu, (een dag later) de driver nog niet kunnen vinden dus nog niet verder mee gekomen
Laser, you've got mail
__________________
Groeten, Frans V.
Owner/user of Tungsten|T3 (for Private use) and Tungsten|E (for Business use)

Laatst gewijzigd door spikebyt; 15 november 2006 om 22:07. Reden: updated info
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 november 2006, 21:07
spikebyt's schermafbeelding
spikebyt spikebyt is offline
Forumbikkel
Voornaam: Spikey
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 03 april 2004
Berichten: 218
Na herhaald zoeken is me nu nog steeds niet duidelijk welke driver ik moet installeren om de N73 met mijn T3 te verbinden.
__________________
Groeten, Frans V.
Owner/user of Tungsten|T3 (for Private use) and Tungsten|E (for Business use)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023