Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 april 2003, 10:59
ghoutert
Guest
 
Berichten: n/a
Question Los keyboard voor handspring treo 180

Hi to all.
Ik ben sinds kort in het gelukige bezit van een TREO 180. (De versie zonder keyboard) Nu had ik bij mijn vorige PDA (Palm V) een opvouwbaar keyboard dat me in staat stelde om onderweg wat notities en dergelijke uit te werken. Nu ben ik heel gelukkig aan het worden met de TREO (GPRS werkt als een trein, zelfs in Spanje ) Maar ik mis mijn keyboard nu toch wel heel erg. Weet iemand niet een manier om het keyboard met een verloop stukje toch geschikt te maken voor de Treo?


Groet
G
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 april 2003, 14:30
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Je kunt jouw toetsenbord verkopen en een pocketop toetsenbord aanschaffen. zie ook het review elders op deze site; ik gebruik de pocketop met mijn Treo 270.
__________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 april 2003, 09:12
ghoutert
Guest
 
Berichten: n/a
Ja, die had ik ook gezien. Echter op de site van ze kwam ik tegen dat de handspring Treo niet gesupport werd en dat de specifieke software voo het omkeren van het scherm niet 'available 'was.

Maar als hij goed werkt met de Treo 270 , dan moet hij toch ook met de 180 kunnen werken?

Gerard
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023