Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 augustus 2002, 13:27
Spookster
Guest
 
Berichten: n/a
Post Date book issues op Palm Vx

Ik gebruik mijn Vx zowel prive als zakelijk (icm MS Outlook 2000). Tijdens de sync wil ik dat alleen de entries uit mijn outlook calendar worden overgezet naar mijn Vx maar dat mijn prive afspraken hier wel blijven staan.

Ik wil namelijk niet dat mijn prive afspraken in mijn zakelijke outlook terecht komen. Is er iemand met enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 augustus 2002, 17:23
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Misschien is dat mogelijk door aan je zakelijke afspraken een soort ´tag´ toe te voegen, zodat pocketmirror enkel die afspraken selecteer om te synchroniseren? Ik weet niet of dat mogelijk is. Je kan namelijk niet zoals bij de andere programma´s aangeven in welke categorie de afspraak valt... Zoek eens op de site van Chapura, mogelijk dat er wat over gezegd wordt in de FAQ.

En anders zie ik enkel een mogelijkheid door twee agenda´s naast elkaar te gebruiken. Palm heeft hier een programma voor ontwikkeld, DualDate heette dat geloof ik.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 augustus 2002, 07:43
Spookster
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo
Misschien is dat mogelijk door aan je zakelijke afspraken een soort ´tag´ toe te voegen, zodat pocketmirror enkel die afspraken selecteer om te synchroniseren? Ik weet niet of dat mogelijk is. Je kan namelijk niet zoals bij de andere programma´s aangeven in welke categorie de afspraak valt... Zoek eens op de site van Chapura, mogelijk dat er wat over gezegd wordt in de FAQ.

En anders zie ik enkel een mogelijkheid door twee agenda´s naast elkaar te gebruiken. Palm heeft hier een programma voor ontwikkeld, DualDate heette dat geloof ik.
Tnx...

Ik heb ook al een andere oplossing. Je kunt je privé afspraken markeren als "private". Op het moment dat je synchroniseert met Outlook neemt outlook deze tag over. Als dan bijv mijn secretaresse in mijn agenda kijkt, ziet zij wel de afspraak staan qua tijd maar alleen met de mededeling: "Private appointment".

Ik ga ook nog eens kijken bij chapura....
Met citaat reageren
  #4  
Oud 08 augustus 2002, 11:52
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Zelf niet eens aangedacht! Maar mooi dat het je is gelukt.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 08 augustus 2002, 11:54
Spookster
Guest
 
Berichten: n/a
Dat vond ik ook al.

Anyway, tnx voor de tip (Chapura)
Met citaat reageren
  #6  
Oud 08 augustus 2002, 22:55
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Toevalligerwijs vond ik nog een programmaatje dat je zou kunnen helpen. Kijk maar
Met citaat reageren
  #7  
Oud 09 augustus 2002, 02:41
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Ik meen me te herinneren dat Chapura op hun site hadden staan dat de 'dure' versie van Pocketmirror wel overweg kon met verschillende categorieen afspraken wel/niet synchen.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 09 augustus 2002, 10:38
Spookster
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo
Toevalligerwijs vond ik nog een programmaatje dat je zou kunnen helpen. Kijk maar
Ik heb het programmaatje geinstalleerd. Op zich is dit inderdaad wel een oplossing (waarvoor mijn dank).

Echter, mijn probleem is dat ik wel in één overzicht mijn prive en zakelijke afspraken moet kunnen zien anders ga ik nog dubbel plannen.

Ik denk dat de huidige oplossing die ik had, net even iets handiger is. Ik houd het programmaatje wel ff aan. Ik denk dat ik het wel een kans ga geven om te kijken of het 'werkt' voor mij.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023