Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 09 september 2005, 21:06
ennovdv

LifeDrive en Avantgo

Ik had al snel na introductie de LifeDrive, en ook daarop Avantgo geinstalleerd. De laatste tijd echter vaak problemen, user gegevens verdwijnen en/of LD reboot spontaan. Nu net op de Avavnto website gezien dat de LD niet door Avantgo wordt ondersteund, vandaar dus. Heeft iemand anders ook deze problemen met LD+Avantgo? Is er een tijdelijke oplossing tot Avantgo (of Palm) met een update komt? Ik kan Avantgo eigenlijk niet echt missen...
Met citaat reageren
Oud 09 september 2005, 21:30
ennovdv

LIfedrive en Avantgo: tijdelijke (?) oplossing

Op Brighthand een tijdelijke oplossing gevonden (tot Avantgo wel de LD ondersteunt):

The problem is with the LD emtying the Avantgo info in the cache at mid-sync, so when the LD/PC go out to the Avantgo web site to get more data, the password/authentication has been flushed.

Avantgo says they are not compatible with the LD.

I and others on this forum discussed this problem and someone posted the solution. Start Avantgo on the LD, tap menu- options, Server Preferences. Tap the Settings button, assign the password if not there, put a check mark in the box for refresh all content, click OK.

Since I did this I have not had any problems with Avantgo.

Hope this works as well for you.

( 8(|)

Sihoc legere scis nimium eruditiois!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten