Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 augustus 2005, 19:35
nickx
Guest
 
Berichten: n/a
Programma's Openlaten? of handmatig verwijderen

Beste mensen.

Ik had 2 kleine vragen.

1, ik heb tomtom5 op het moment dat ik even onder het navigeren mijn contact personen wil zien dan merk ik dat tomtom volledig uitschakkeld bij mijn ppc bleef het programma in de background gewoon mee draaien. het lijkt dat bij Agendus dit wel gebeurd en gewoon openblijft staan

2, ik kon vroeger bij geheugenbeheer in mijn ppc de opties om handmatig applicaties te sluiten en of zaken te verwijderen. Ik weet iniddels hoe ik een app moet verwijderen maar hoe kan ik hem handmatig sluiten. Echt END TASK zeg maar.

thnx voor de info.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 augustus 2005, 19:39
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
1, ik heb tomtom5 op het moment dat ik even onder het navigeren mijn contact personen wil zien dan merk ik dat tomtom volledig uitschakkeld bij mijn ppc bleef het programma in de background gewoon mee draaien. het lijkt dat bij Agendus dit wel gebeurd en gewoon openblijft staan
Het programma wordt sowieso afgesloten. TomTom houdt daar rekening mee, en slaat op waar het mee bezig is. Zodra je TomTom opstart, zou hij weer verder moeten gaan waar je mee bezig was. Let op dat dit niet bij alle programma's het geval is.

Citaat:
2, ik kon vroeger bij geheugenbeheer in mijn ppc de opties om handmatig applicaties te sluiten en of zaken te verwijderen. Ik weet iniddels hoe ik een app moet verwijderen maar hoe kan ik hem handmatig sluiten. Echt END TASK zeg maar.
Zie bovenstaand: zodra je wat anders doen wordt de huidige applicatie gesloten.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 augustus 2005, 19:41
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Oh okee, gelijk het voor- en 'nadeel' van PalmOS ineen:

PalmOS kan in principe maar 1 programma tegelijk runnen. Dit heeft als voordeel dat het systeem zeer stabiel en snel is. Nadeel is dat je niet altijd even terug naar de contacts kan gaan, en dan weer snel terug naar Tomtom. Wat je in Agendus eigenlijk ziet is:

Agendus sluiten --> naar ander programma --> Agendus weer openen

Door de snelheid van de Palm lijkt het net alsof Agendus nooit afgesloten is. Maar Tomtom 'herinnert' dus niet als Agendus wat de laatste stand was zeg maar.

Gelijk ook vraag 2 beantwoord: hoeft bij Palm niet. Overschakelen naar ander programma is ook echt sluiten (en vaak ook saven) van een ander programma.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023