Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26 maart 2004, 09:06
Frodo
Guest
 
Berichten: n/a
Question Weather internet sites gezocht voor gebruik met iQue en telefoon

Hallo, Ik ben een vrij nieuwe gebruiker met een iQue 3600.
Mijn grootste hobby is zeilen en ik ben dus op zoek naar internet sites die geschikt zijn voor bezoek via mijn iQue (en Sony Ericsson T68i) waar ik weerberichten en misschien wel andere interresante dingen voor een (zee)zeiler kan vinden.
Wie kan mij wat ideeėn aan de hand doen?

Vriendelijke groeten,

Paul
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 maart 2004, 16:29
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ik weet niet of je de Channel Navigator al kent (link bovenaan je scherm), maar daarin staan zeer veel webadressen die geschikt zijn voor bezoek met je palm en ook geschikt zijn voor de zogenaamde offline webbrowsers (Avantgo, e.d.).
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 maart 2004, 21:12
Frodo
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt Koekiemonster, die link had ik inderdaad nog niet gezien.
Ik heb nog wat gratis belminuten op mijn telefoon deze maand dus ik zal het dit weekend aan boord eens gaan proberen.

Groeten,

Paul
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 maart 2004, 19:39
Frodo
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Naar aanleiding van het antwoord van Koekiemonster heb ik wat met een paar sites zitten spelen. Wat ik nog niet helemaal snap is:
Heb ik een programma als Avantgo NODIG om een site beter te kunnen bekijken of is zo'n programma alleen nodig om een via de PC gedownloade site op je palm te zetten?

Groetjes,

Paul
Met citaat reageren
  #5  
Oud 30 maart 2004, 20:56
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Frodo, allereerst: met de zoekfunctie kun je ontzettend veel vinden over AvantGo en de werkwijze ervan: Zoeken naar: avantgo.
Maar om je enthousiasme niet te temperen het volgende : Avantgo bestaat eigenlijk uit drie delen. De instellingen doe je op de site van Avantgo. Je kunt dan ondermeer aangeven welke kanalen (channels) er gesynchroniseerd moeten worden. Op de site kun je tevens het programma downloaden. Dit programma installeert op je pc de channel-slurper waarmee je channels geupdate worden via internet. Daarnaast wordt met het installeren van Avantgo ook iets op je palm gezet (uiteraard na een Hotsync). Met dit "iets" kun je de channels die je via je pc hebt verzameld lezen. Het antwoord op je vraag is dus twee keer ja .
Je kunt overigens ook, zonder pc, met een gsm (draadloos dus) je channels vernieuwen. Zie daarvoor de zoekfunctie.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 30 maart 2004, 22:08
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Vergeet niet dat het deze meneer benieuwd is naar de mogelijkheden dioe van toepassing zijn op het water. Je kan namelijk met een GPRS-verbinding de webpagina's op je Palm zetten zonder bijkomstigheid van je PC. In het bijgeleverde stukje software voor je Palm (avantgo connect) heb je de mogelijkheid om de sites mobiel te verversen.
__________________
Met citaat reageren
  #7  
Oud 30 maart 2004, 22:24
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Op 30-03-2004, om 23:08 heeft Peter Drake dit gezegd in bericht #6
Vergeet niet dat het deze meneer benieuwd is naar de mogelijkheden dioe van toepassing zijn op het water.
Niet alleen mariene toepassing. Ik weet namelijk zeker dat de kleine vriendelijke reiziger Paul Frodo niet alleen op een boot zijn palm zal gebruiken .
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023