Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21 december 2006, 21:42
Rob R
Guest
 
Berichten: n/a
Parrot ck 3200-ls en Treo 680/geen verbinding

Mijn Treo 680 werkte in auto 1 prima samen met een parrot carkit (handsfree, blue tooth).
In auto 2 zit een idem carkit, maar hier wil de treo maar geen contact mee krijgen. Zelfs na vele pogingen zijn herinnering aan het vorige trusted device te wissen... er komt maar geen verbinding tot stand.
Wat wel lukt is dat de apparaten elkaar zien. Pincodes worden uitgewisseld en de 'pairing' komt tot stand. Maar vervolgens is er gewoon geen verbinding. De carkit pikt het netwerk van de telefoon niet op. Als ik probeer een contact over de zenden mbv bluetooth dan meldt de handheld dat dat niet lukt etc.

Er staat ook een vraag uit bij customer support van Parrot maar misschien weet ook iemand hier een oplossing.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 december 2006, 22:42
Daanh78 Daanh78 is offline
Palm Noob
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 05 november 2006
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Rijnhout Bekijk bericht
Mijn Treo 680 werkte in auto 1 prima samen met een parrot carkit (handsfree, blue tooth).
In auto 2 zit een idem carkit, maar hier wil de treo maar geen contact mee krijgen. Zelfs na vele pogingen zijn herinnering aan het vorige trusted device te wissen... er komt maar geen verbinding tot stand.
Wat wel lukt is dat de apparaten elkaar zien. Pincodes worden uitgewisseld en de 'pairing' komt tot stand. Maar vervolgens is er gewoon geen verbinding. De carkit pikt het netwerk van de telefoon niet op. Als ik probeer een contact over de zenden mbv bluetooth dan meldt de handheld dat dat niet lukt etc.

Er staat ook een vraag uit bij customer support van Parrot maar misschien weet ook iemand hier een oplossing.
Zelf heb ik problemen met de 3400 LS-gps, in principe dezelfde, maar dan met gps. Zie hier voor de problemen.

Netwerverbinding wordt echter wel gemaakt en contactpersonen zenden via bluetooth (send category) werkt ook. Ik ben er ook al op gebeld en kan ermee bellen. Het gaat pas fout als ze gaan synchroniseren. Dan loopt de 680 vast en moet ik de accu eruit halen. Dat is niet echt handig trouwens. Ook ik heb contact met parrot, maar die konden mij nog niets vertellen...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023