Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13 januari 2003, 19:18
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
back button clie

Ik heb sinds een paar dagen een SJ-30, en ik moet zeggen dat ik er uitermate tevreden mee ben. Een ding vind ik echter vervelend; als ik de "backbutton" indruk kom ik altijd terug naar het home-screen. Dit heeft zijn voordelen, maar ik had liever gehad dat je letterlijk "back" gaat, bijvoorbeeld als je aan 't surfen bent in AvantGo. Is dit mogelijk?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 januari 2003, 20:10
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Even over je AvantGo kwestie: als je in Preferences van AvantGo Enable Hardkeys selecteert kan je terug- en vooruitbladeren met respectievelijk de Datebook toets en de Adress toets, het is weliswaar anders dan het gebruiken van de Back toets op je Clié maar op deze manier hoef je ook je stylus niet te pakken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 januari 2003, 22:17
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Da's idd ook wel handig ja . Maar is die backbutton dan echt zo "nutteloos" als hij lijkt? Ik gebruik hem toch vrij weinig, omdat ik net zo goed gebruik kan maken van de hometoets. Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of ik iets over 't hoofd zie... wie gebruikt 'm wel?

Laatst gewijzigd door zugzug; 13 januari 2003 om 22:26.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 januari 2003, 22:40
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik gebruik hem ook eigenlijk nooit. Strikt genomen voorkomt het soms dat je de stylus moet trekken, maar als die trek ik eigenlijk altijd wel. Ik vermoed dat je daar alleen maar mee stopt als het apparaat je gaat hinderen bij het gebruik van de stylus. De tungsten-t gebruikers gaan bijvoorbeeld vanzelf omwegen verzinnen om de grafitti area niet meer te hoeven openen.

Voor de volledigheid trouwens, de back button gaat standaard 1 niveau terug. Dat is dus niet altijd de launcher (hometoets). Als je bijvoorbeeld een pop-up schermpje open hebt (bijvoorbeeld voor het invoeren van een afspraak in de agenda) dan sluit je het pop-up scherm.

Het valt me van avantgo wel tegen dat het daar in niet werkt als back-knop, maar ik zou zo ook geen programma kennen dat er wel iets speciaals mee doet.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 januari 2003, 23:15
rverhaag
Guest
 
Berichten: n/a
Bij PG Pocket ga je bij het bekijken van foto's terug naar het overzichtscherm met de back-toets. Evenzo bij Kinoma Player, Documents To Go, Address book, etc, etc... De back toets werkt vaak als 'Cancel' knop.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023