Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27 september 2007, 21:54
egj
Guest
 
Berichten: n/a
mail problemen umts

Beste mensen,
Heb een site welke gehost word bij dutchwebhosting, deze hebben aangekondigd dat ik mijn site moest verhuizen naar een nieuwe server met meer mogenlijkheden de oude verdween.

Nu kan ik alleen geen mail meer ophalen via mijn palm treo met umts van kpn, maar wel via vaste verbindingen in oulook express
De instellingen kloppen allemaal.

Dutchwebhosting melde dat er door kpn geupdate moest worden, hier snap ik niks van.

En eerder melde dutchwebhosting dat kpn het ip adres via mobiel internet blokt, dit heb ik nagevraagd maar zij vertelde mij dat dit niet zo was.

Nu maar wachten op een update? of hebben andere mensen hier een oplossing voor.
Mijn gedachte was dat de nieuwe server van dutchwebhosting geen dynamische ip adres meer accepteerde, dit is niet zo volgens hun.

Op de oude server kon ik mijn mail zonder problemen ophalen via umts.

Help!!!!!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 september 2007, 22:01
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Ik vermoed dat het om een DNS probleem gaat. Je server heeft een nieuw IP adres gekregen. DNS is een gedistribueerd systeem. De DNS server van KPN heeft waarschijnlijk nog je oude adres geregistreerd staan. Het kan zelfs een paar dagen duren voordat dat ge-update wordt. Ik weet helaas te weinig van Windows Mobile hoe je het commando "nslookup" o.i.d. kunt geven. Misschien iemand die dat weet?

Rob
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 september 2007, 08:01
egj
Guest
 
Berichten: n/a
was inderdaad een update probleem kpn is opgelost
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023