Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 januari 2004, 12:14
Kees Kees is offline
Forumbikkel
Voornaam: Kees
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 02 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 155
leverancier regio utrecht

Wie weet er in de regio utrecht een leverancier van palm spulletjes? Ik heb nu bijvoorbeeld een T3 cradle nodig. Ik weet zelf geen bedrijf dat dat soort dingen op voorraad heeft.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 januari 2004, 12:30
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
De PDA-Shop via http://www.pdashop.nl

Ze leveren onder rembours, creditcard of overschrijving... ik heb zelf hele goede ervaringen met deze jongens...

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 januari 2004, 13:30
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Er zijn nauwelijks "echte" winkels die palmpda's of accessoires daarvoor in hun assortiment hebben. Enkele uitzonderingen zijn er wel, maar als die in Utrecht zouden zitten dan had je dat waarschijnlijk al zelf gevonden . Je bent dus veroordeeld tot online winkels en tot het vraag- en aanbodforum.
Naast pdashop.nl heb je ook legio andere winkelsm, zie de winkelpagina: http://palmclub.nl/tips/shop.shtml
Overigens, de cradle voor je T3 is die extra (voor op je werk bijvoorbeeld) of is je originele kapot? Waarom vraag ik dit zul je je afvragen? Nou, omdat dergelijke cradles best prijzig zijn en je dan meestal beter af bent met bijvoorbeeld een goedkopere (iets van €25) oplaad en synckabel. Gebruik ik zelf ook op mijn werk en dat gaat prima.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 januari 2004, 23:00
gjwater gjwater is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 september 2003
Berichten: 31
Het assortiment is meestal niet groot in de meeste winkels in Utrecht, maar je kunt kijken bij Mediamarkt (Hoog Catharijne), Staffhorst, Dixons of V&D. Zelf heb ik jaren geleden een PalmV bij Primafoon gekocht. Mijn ervaring is dat de winkels over het algemeen duurder zijn dan de online shops.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 januari 2004, 23:24
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Bij Primafoon hadden ze afgelopen november nog een m515 voor ik meen iets van 400 euro liggen, niet doen dus . Eigenlijk had ik moeten vragen of ze de mijne in wilden ruilen, had ik tegen geringe bijbetaling een TT3 kunnen kopen .
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023