Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04 oktober 2003, 16:35
HvH HvH is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Hengelo ov
Berichten: 29
Tip: T3 screen protector

Nu de T3 nog zo nieuw is, is het lastig een screen protector te vinden. Als alternatief kun je overwegen een screen protector die bedoeld is voor de Clié NR70 te gebruiken. De afmetingen van de LCD zijn bijna identiek aan die van de T3.

Just my €0.02...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 oktober 2003, 16:42
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik dacht dat het scherm van de NR70 een groter was Heb je dat uit de specificaties gehaald of denk je dat het wel past omdat het beide schermen met VG zijn? Voorzover ik weet heeft de NR een 3,8inch scherm en de T3 een 3,5inch. Of bedoel je dat je hem nog wel een beetje bij kunt knippen?

Overigens zijn er wel zat PocketPC's met een 3,5inch scherm.

Maar hoe lang zal het duren voordat er een echte T3 screenprotector is? Als je dan per se de tijd wilt overbruggen met iets zelfgemaakts kun je net zo goed een stuk overhead projector sheet opknippen. Daar doe je wel een paar weken mee.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 oktober 2003, 16:54
HvH HvH is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Hengelo ov
Berichten: 29
Blijkbaar zijn de schermen zo goed als even groot. Ik heb er een van palmlifestyle op zitten en het past precies. Misschien dat het scherm van de T3 een haartje langer is (1 a 2 mm?), maar dat weet ik niet, ik bezit geen NR70 .

V.w.b. de andere opmerkingen heb je natuurlijk helemaal gelijk, dus hebben we nu een aantal alternatieven zo lang er nog geen 'echte' screen protectors voor de T3 zijn.

Tenslotte nog een tip van mij: je kunt ook het plasticje dat erop zat bij aflevering nog even laten zitten, maar het schrijft beroerd....
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 oktober 2003, 21:40
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Ik heb voorlopig maar de oude Brando protector van de TT erop gedaan. Iets ruimte tekort aan de boven en onderkant. Bij Brando is de T3 protector overigens al te bestellen ; wordt op 8 Okt verscheept.
__________________
Sander
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023