Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 juli 2004, 14:59
Aster
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy bekende oplossingen helpen niet bij USB probleem!

Ik heb via het forum verschillende oplossingen gevonden voor mijn probleem maar niets heeft tot nog toe geholpen
Na het aanmaken van twee accounts in office XP pro kan mijn palm m130(cradle met E sticker)niet meer synchroniseren.
De computer geeft de volgende melding:
Het usb apparaat wordt niet herkend.
Een van de op deze computer aangesloten usb apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat.

Apparaten beheer geeft aan dat de usb uitgangen goed werken, met een ander apparaat in ieder geval wel.
Ook geeft apparaten beheer twee conflicten namelijk met het PCI modem en videocontroller (VGA competibell)
Bij handmatig instaleren van de stuurprogramma’s ziet hij de palm wel maar wil deze niet instaleren.

Inmiddels heb ik updates voor de palm en de usb poorten van het net gehaald en de usb sudden death methode toegepast( batterij helemaal leeg laten lopen, harde reset en opnieuw synchroniseren) Ook dit heeft niets geholpen. De methode die palm zelf op gaf o.a met Regidit de pilot desktop verwijderen hielp ook al niets.

Ook kom ik de error: error starting program- a reguired.DLL file HSLOGG20.dll was not found tegen bij het installeren van de gedownloade usb update.

De palm openmaken om de batterij los te koppelen lukt me niet, maar vind ik ook echt de allerlaatste oplossing.
Wie o wie kan mij helpen, want ik baal hier behoorlijk van
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023