Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #161  
Oud 20 januari 2003, 21:05
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Ik heb het gedeelte over Newpen en Graffiti Anywhere van deze thread losgekoppeld en verplaatst naar 'Software'. Jullie kunnen hier verder discusseren: http://www.palmclub.nl/forums/showth...&threadid=9513

- jp
Met citaat reageren
  #162  
Oud 21 februari 2003, 17:12
Fred56's schermafbeelding
Fred56 Fred56 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 30 oktober 2002
Locatie: Pijnacker/Nootdorp
Berichten: 44
Beam werkt niet altijd

Het mij al een paar maal overkomen dat ik niet kon beamen tussen twee Palm Tungsten of een andere Palm. Nadat ik een softreset had uitgevoerd werkte het weer. Ook de Palm Tungsten van mijn collega heeft soms hetzelfde probleem. Ook na een softreset is dit opgelost.

Heeft iemand anders hier al mee te maken gehad of ligt het misschien aan software die op de Palm staat.

Fred.
__________________
Via de Sharp ZQ-6300M 128KB, Psion 3a, Psion Series 5, Ipaq 6300, Palm V, Palm IIIc kom je uiteindelijk tot de Palm Tungsten I en nu T5
Met citaat reageren
  #163  
Oud 10 maart 2003, 18:15
Fred56's schermafbeelding
Fred56 Fred56 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 30 oktober 2002
Locatie: Pijnacker/Nootdorp
Berichten: 44
Angry Fatal Alert bij zoeken

Het wil maar niet goed gaan bij mijn Tungsten .

Ik heb alle onnodige programma's en die evt niet goed werken met OS5 eraf gegooid.

Echter nu krijg ik bij zoeken bijna iedere keer op het einde een fatal error. Heeft iemand dezelfde kwaal?
__________________
Via de Sharp ZQ-6300M 128KB, Psion 3a, Psion Series 5, Ipaq 6300, Palm V, Palm IIIc kom je uiteindelijk tot de Palm Tungsten I en nu T5
Met citaat reageren
  #164  
Oud 19 april 2006, 18:57
Quinten
Guest
 
Berichten: n/a
hey mensen ik zou graag willen weten waar ik info vind over de SD kaarten van palm tungsten t ik heb hem pas gekregen (nu zijn er wel veel nieuwere modellen maar ja)

ik heb al een aantal berichten gelaten op andere forums maar ik krijg niet echrt een reactie
graag een site waar ik de prijs en info vindt
mercikes

Q.
Met citaat reageren
  #165  
Oud 19 april 2006, 19:01
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Omdat je nog zo jong bent, zou ik gewoon even naar de winkel gaan om een kaartje te kopen, in plaats van dat online te doen. Dan zie je ook wat je koopt.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #166  
Oud 19 april 2006, 19:06
Quinten
Guest
 
Berichten: n/a
ja ik weet het je hebt gelijk maar het is gewoon om te weten wat een gemiddeld kaartje kost en wat de groot is van een kaartje (info verzamelen)

maar ik heb op een ander forum een reactie gekregen op de vraag ofik ook SD kaartjes kan kopen van een ander merk en dat
Met citaat reageren
  #167  
Oud 19 april 2006, 19:07
Quinten
Guest
 
Berichten: n/a
dat ook werkt op een tungsten is dat waar???

Q.
Met citaat reageren
  #168  
Oud 19 april 2006, 19:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ja hoor, dat zegt Ghia toch hier?

http://www.palmclub.nl/forums/showth...402#post157402

Als je nog meer vragen hebt, probeer zelf eerst achter informatie te komen, met behulp van de linkjes die Ghia jou gaf.

Als je dan nog vragen hebt, vertel ons dan eerst wat je zelf al gevonden hebt, voordat je de vraag stelt, want ook van jou verwachten we dat je zelf actief met je hobby bezig bent.

Ga naar www.google.be en typ in "SD kaartje" en dan vind je al veel belgische winkels die deze kaartjes verkopen.

En graag in je eigen onderwerp blijven posten, wanneer je dezelfde vraag hebt.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #169  
Oud 19 april 2006, 19:20
Quinten
Guest
 
Berichten: n/a
ok
zal ik doen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023