Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 26 maart 2005, 12:18
Nathan Nathan is offline
Lid
Voornaam: Nathan
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 33
Inderdaad,
Aan DOA heb ik dus niks helaas. Ik ga dit weekend samen met mijn vader een paar mooie briefen opstellen voor palm/V&D.
Ook is het zo dat de V&D terug komt op de fabrieksgarantie die hun doorvoeren. En wat volgens hun via het 'boekje' gaat.
Met citaat reageren
  #42  
Oud 26 maart 2005, 12:22
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Ook is het zo dat de V&D terug komt op de fabrieksgarantie die hun doorvoeren. En wat volgens hun via het 'boekje' gaat.


Deze hele thread hebben we je dus proberen duidelijk te maken dat dit NIET is wat wettelijk is toegestaan, en dat ze je gewoon keihard aan het dissen zijn waar je bijstaat...!

Geen enkele winkelier mag ruil of teruggave van geld weigeren bij een product dat DOA is zonder dat de klant met het apparaat gegooid of gesmeten heeft. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n schermbreuk als de jouwe gezien, zeker niet als je beweert dat als er extern niks te zien is.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 26 maart 2005 om 12:43.
Met citaat reageren
  #43  
Oud 26 maart 2005, 12:38
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Op 26-03-2005, om 12:18 heeft Nathan dit gezegd in bericht #41 Inderdaad, Aan DOA heb ik dus niks helaas.
Uit hoger vermeldde garantie voorwaarden:
Citaat:
DOA = Dead On Arrival : een produkt is DOA wanneer dat het produkt onmiddellijk na aankoop defect blijkt te zijn. Bij sommige producenten wordt dit uitgebreid tot een aantal dagen na de aankoop. U heeft er alle belang bij een defect onmiddellijk te melden !
Je produkt was wel degelijk al defekt dadelijk na aankomst, maar ik weet niet of V&D daar andere voorwaarden bij hanteert. Normaal gezien moet je dan altijd kunnen ruilen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #44  
Oud 26 maart 2005, 13:01
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ik krijg het idee dat er tegen een muur gepraat wordt, ondanks alle goede adviezen die hier gegeven worden. Nog een keer dan: Nathan, als de schermbreuk buiten jouw schuld om is ontstaan dan is het de verantwoordelijkheid van de winkel (de VD dus!) om het probleem op te lossen. Daar hoef jij niets, maar dan ook niets, voor te doen. Een tekst als "u moet bij de fabrikant zijn" klinkt leuk maar is een regelrechte leugen en als je je daarmee laat afschepen dan heeft deze hele thread voor jou weinig zin gehad.
Dus, hup naar die VD: brieven schrijven doe je maar een andere keer
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #45  
Oud 26 maart 2005, 13:07
Nathan Nathan is offline
Lid
Voornaam: Nathan
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 33
http://www.staiksterk.nl/StaIkSterk/...c=Computer&w=1

Hier staat iets over fabrieks garantie of 'gewone' garantie. Wat heb ik bij de V&D
Met citaat reageren
  #46  
Oud 26 maart 2005, 13:39
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Is de V&D een verkooppunt of een fabriek volgens jou?

(NATHAN kom op!!!!)

Ik ben bang dat we verder niks meer aan te vullen hebben op hetgeen wat al gezegd is. Je hebt recht op een nieuwe Palm of volledige teruggave van je geld. GEEN geneuzel met PalmOne, of wat dan ook, de V&D moet je aan de toonbank een nieuwe Palm geven.

Stel nu geen vragen meer hier in de strekking "wat moet ik nu doen?"

Je moet dan terug naar het eerste bericht gaan van deze thread, en alles opniew doorlezen en actie ondernemen. Dat moet je doen.

Succes, we hebben gedaan wat we konden. Nu is het jouw taak om voor jezelf op te komen.

http://www.staiksterkmaarlaatikmeelk...erwegsturen.nl
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 26 maart 2005 om 13:58.
Met citaat reageren
  #47  
Oud 26 maart 2005, 19:54
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
Een tekst als "u moet bij de fabrikant zijn" klinkt leuk maar is een regelrechte leugen en als je je daarmee laat afschepen dan heeft deze hele thread voor jou weinig zin gehad.
Juist!

V&D levert het product, dus moet ook voor de garantie zorgen. Dat is wel zo fair en zo hoort het ook gewoon volgens de wet.
Een winkel is er niet voor niets.
Met citaat reageren
  #48  
Oud 14 april 2005, 16:09
Nathan Nathan is offline
Lid
Voornaam: Nathan
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 33
Nou mensen,
Ik ben toch aan het mailen gegaan met het hoofdkantoor. En het heeft succes gehad. Ik had vanochtend een gesprek met de filiaalleider van Apeldoorn. En ik mag morgen een nieuwe palm ophalen!!! Het mailen heeft dus zeker succes gehad. Toch nogmaals bedankt voor de steun.
Eindelijk weer gebruik maken van een fijne palmtop.

Nathan
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023