Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo Pro

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 december 2008, 19:19
gdj
Guest
 
Berichten: n/a
Pairen Parrot 3100 en Palm Treo Pro UK lukt niet

Hallo allemaal!

Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn nieuwe Palm Treo Pro te pairen met mijn Parrot CK3100 Carkit.

Wat ik doe is het volgende:

- Turn on Bluetooth staat aan
- Make this device visible to other services staat aan
- Ik klik op add new device
- Vervolgens wordt de CK3100 Carkit gevonden
- Ik selecteer de CK3100 en doe next
- Vervolgens krijg ik het verzoek om een pascode in te vullen

- Op mijn CK3100 ga ik naar instellen, geavanceerde instellingen, telefoon toevoegen, windows CE
- De CK3100 geeft aan koppel uw telefoon

- Op mijn telefoon vul ik het standaard wachtwoord in van de CK3100 (1234)
- Vervolgens krijg ik de melding, pascode not correct or connection could not be established

En verder dan dit kom ik niet, ik vul uiteraard goed de pascode in dus echt cijfers en niet per ongeluk letters.

Heeft iemand een suggestie om de pairing wel aan de praat te krijgen?

Gr,

GdJ
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 december 2008, 17:24
gdj
Guest
 
Berichten: n/a
Even een update, de verkoper van de carkit stelde voor dat ik een update zou doen van de carkit software. Dus ik nieuwe software gedownload, met laptop incl bluetooth in de auto verbinding gemaakt met de carkit, ik wil update: connection could not be established.

Zou de carkit niet gewoon kapot zijn?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 maart 2009, 09:42
FoxzMan FoxzMan is offline
Junior lid
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 11 maart 2009
Berichten: 3
Ik heb hier hetzelfde probleem. Mijn carkit is onlangs geupdate naar de nieuwste versie en werkt ook gewoon met mijn Treo 750. Dus de carkit is niet kapot.
Heb jij het al aan de gang gekregen?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 maart 2009, 13:50
gdj
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FoxzMan Bekijk bericht
Ik heb hier hetzelfde probleem. Mijn carkit is onlangs geupdate naar de nieuwste versie en werkt ook gewoon met mijn Treo 750. Dus de carkit is niet kapot.
Heb jij het al aan de gang gekregen?
Ja mijn carkit werkt nu wel, via het inbouwbedrijf een update laten uitvoeren op de carkit waarna de telefoon wel kon connecten.

Bij het zelf upgraden van de carkit ging er iets mis, ik moest iets in de carkit zelf aanzetten zodat hij updates kon ontvangen. Dit had ik niet gedaan.

p.s.: grappig overigens dat er niemand van het forum een antwoord geeft op deze post en dat ik dat dan uiteindelijk zelf doe
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 maart 2009, 16:21
FoxzMan FoxzMan is offline
Junior lid
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 11 maart 2009
Berichten: 3
Het is mij inmiddels ook gelukt. Ik had eerst voor de zekerheid de bluetooth-patch van Palm er maar opgezet.
Bij het pairen zo snel mogelijk de gegevens invullen om de verbinding snel tot stand te brengen. Het ging toen zeer snel en de verbinding was wonderbaarlijk gelukt.

Overigens is de Treo Pro wel een flinke verbetering in vergelijking met de Treo 750. Bij de Treo Pro ziet de carkit alle contacten en goed (dus niet gesplitst), terwijl bij de Treo 750 de contacten een handsfree aanduiding moesten hebben en steeds werden gesplitst in de verschillende soorten telefoonnummers.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 juni 2009, 12:28
Mikey Mikey is offline
Lid
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 02 februari 2005
Locatie: Maastricht
Berichten: 43
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FoxzMan Bekijk bericht
... Ik had eerst voor de zekerheid de bluetooth-patch van Palm er maar opgezet...
Met de Parrot 3200 LS heb ik hetzelfde probleem: bellen enzo lukt, maar erg instabiel en synchroniseren contacten gaat helemaal niet. Waar vind ik die bluetooth patch? bedoel je deze (jaja, via de zoekfunctie!): http://www.palmclub.nl/forums/palm-t...-treo-pro.html ? Lost die dan ook dit probleem op?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 juni 2009, 12:40
FoxzMan FoxzMan is offline
Junior lid
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 11 maart 2009
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikey Bekijk bericht
Met de Parrot 3200 LS heb ik hetzelfde probleem: bellen enzo lukt, maar erg instabiel en synchroniseren contacten gaat helemaal niet. Waar vind ik die bluetooth patch? bedoel je deze (jaja, via de zoekfunctie!): http://www.palmclub.nl/forums/palm-t...-treo-pro.html ? Lost die dan ook dit probleem op?
Ik zou het er gewoon op wagen. Opeens waren mijn problemen opgelost! Good luck!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 22 juni 2009, 12:43
Mikey Mikey is offline
Lid
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 02 februari 2005
Locatie: Maastricht
Berichten: 43
Thnx man, ik ga ermee aan de slag!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023