Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 december 2007, 16:11
adrosalpha adrosalpha is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 28 november 2007
Berichten: 7
USB problemen met installeren

Ik zit hier een beetje gek te worden en wel om het volgende.
Ik heb een Tungsten T3, die geïnstalleerd was op m'n laptop voorzien van XP,
werkte prima!!! Ik had nog een oude M505 liggen die ik verkocht had, maar toch ff wilde demonstreren, dus moet de software van de T3 er ff af. Die werkte perfect dus was de verkoop zo gedaan, dus software van de M505 verwijderd en van de T3 weer installeren. Ja dat dacht ik, echt alles heb ik uit de kast gehaald gehaald, via Google elk forum, ook van de Palmclub geraadpleegd, register schoon gemaakt en allerlei oplossingen bedacht, maar niets wat me verder bracht om de software voor de T3 te installeren. Ik ben niet in het bezit van de originele cd, dus haal ik het softwarepakket van de Palmsite af, dat werkte dus lijkt mij ook geen probleem. Als ik het softwarepakket opstart, begint hij met de installatie en komt vervolgens met de melding: "Er is een fout opgetreden bij het openen van het installatielogboekbestand Controleer of de opgegeven locatie van het logboekbestand bestaat en of het bestand niet alleen lezen is".

Als ik de T3 aansluit en een Hotsinc wil maken, vraagt de laptop om: "Het bestand Palm USBD.sys op Palm Desktop installation CD-Rom is nodig".

Dat bestand kan ik vinden, na installatie blijf ik dezelfde meldingen krijgen. Ik krijg de software op geen ene mogelijke manier geïnstalleerd en sta nu op het punt om de laptop helemaal opnieuw van XP te gaan voorzien. Maar hier wacht ik toch nog ff mee, misschien ben ik niet de enige die hier een probleem mee heb. Mijn hoop is gevestigd op een lezer die mij misschien een oplossing aan kan bieden. Alvast mijn hartelijke dank voor het meedenken en het lezen, een groet van
Arie.

Laatst gewijzigd door Bram; 31 december 2007 om 16:27. Reden: harde returns verwijderd
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 december 2007, 16:29
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Heb je al gekeken of er nog oude registersleutels zijn overgebleven die je kunt verwijderen?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 december 2007, 17:06
adrosalpha adrosalpha is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 28 november 2007
Berichten: 7
Ook dat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram Bekijk bericht
Heb je al gekeken of er nog oude registersleutels zijn overgebleven die je kunt verwijderen?
Zover als ik heb kunnen nazoeken, heb ik verwijderd. Maar ook ik heb m'n beperkingen, mogelijk dat er nog iets staat??
Mocht je een idee hebben welke er allemaal verwijdert kunnen worden, hou ik me aanbevolen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023