Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05 december 2007, 11:08
pieter.wiersma
Guest
 
Berichten: n/a
Tungsten T5 na 2 jaar dood...

even m'n hart luchten..
na 2 jaar is mijn T5 overleden. tijdens gebruik werd het scherm gevuld met horizontale strepen en werd het beeld vaag. de T5 liep vast. Nu had ik vastlopers vaker, dus dat was op zich niet zo bevreemdend..
na softreset gebeurde hetzelfde, met nog erger symptoom: een volledig zwart scherm.
nogmaals kunnen resetten en ge-synced [geslaagd! lucky me!]. na de sync het scherm weer zwart... en geen leven meer in te krijgen. aan/uit knop niets; geen soft- warm- of hardreset mogelijk.
Helpdesk van Palm:
According to the information you provided us with, it seems that your Palm(tm) product needs to be repaired.
As the unit is outside the warranty period, there will be a charge of: -171.94 Euro for the repair option.
If you wish to pay using your credit card (Visa and MasterCard only), you can set up a repair order by copying and pasting the below URL into your web browser:...

Goeie genade zeg! na 2 jaar, met verzendkosten, een kleine 200 euro naar de knoppen

Ik dus nooit weer een Palm.. ik ben genezen.

pieter
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 december 2007, 13:40
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
misschien ben je bij pdatechcenter goedkoper af...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 december 2007, 11:45
Mattijzz Mattijzz is offline
Loyale palm gebruiker
Voornaam: Mattijs
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 197
Stuur een bericht via MSN naar Mattijzz
Balen...de TX staan niet slecht bekend. Ja de reparatiekosten zijn erg hoog. Vraag mij af of in het consumentenrecht de garantiebepalingen langer duren. Dit op basis dat de verwachte levensduur langer zou moeten zijn....? Maar goed vervelend blijft het.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 december 2007, 21:32
pieter.wiersma
Guest
 
Berichten: n/a
dank voor de reakties. bij pdatechcenter is het inderdaad goedkoper. de duurste reparatie (nieuw mainboard) kost daar zo'n 130.-.
Ik ben inmiddels en iPaq aan het beleren. t Werkt anders dan Palm, en ik mis nog een paar (voor mij) handige muziek applicaties, zoals Music Gadgets. 't Is even zoeken op PPC-sites...
pieter
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 december 2007, 10:12
wimklei wimklei is offline
Senior lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 28 augustus 2006
Locatie: Onder de rook van Groningen
Berichten: 58
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mattijzz Bekijk bericht
Balen...de TX staan niet slecht bekend. Ja de reparatiekosten zijn erg hoog. Vraag mij af of in het consumentenrecht de garantiebepalingen langer duren. Dit op basis dat de verwachte levensduur langer zou moeten zijn....? Maar goed vervelend blijft het.
Hij heeft het toch duidelijk over een T5
__________________
HTC Tytn II wm6.1
centro
treo 680
treo 650
palm TX
palm E2
palm T5
palm T3
palm T2
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023