Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 februari 2007, 12:20
lukie5704
Guest
 
Berichten: n/a
Question Keygard symbool op todayscreen

Hallo,
Sinds gisteren heb ik mijn allereerste PDA de 750v in huis , en ben dus totaal beginner in het gebruik ervan.
Ik heb een Engelse versie.
Op de site van de PDA shop staat een vraag hoe je je toetsen kunt vergrendelen. In de afbeelding staat het symbool van een slotje.
Hoe krijg ik het symbool op dezelfde wijze op het scherm?
Heeft iemand een idee?
Gr Luc
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 februari 2007, 17:34
SpeedDemon SpeedDemon is offline
Senior lid
Voornaam: René
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 05 juli 2005
Locatie: Emmen
Berichten: 67
Stuur een bericht via MSN naar SpeedDemon
Ik weet niet precies wat je bedoelt. Heb je de link?
Mijn Treo gaat op keyguard zodra ik hem op standby zet. Dit is een instelling die je kan dien in het settings menu.
__________________
Palm Tungsten E2 --> Palm Treo 750v -->momenteel zonder Palm.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 februari 2007, 18:11
lukie5704
Guest
 
Berichten: n/a
Keygard symbool op todayscherm

Hoi,
Op deze link :Palm Treo 750v - veel gestelde vragen - Hoe kan ik de toetsen van mijn Palm Treo 750v vergrendelen? - PDAshop.nl zie je het slotje afgebeeld.
Ik krijg het niet voor elkaar om deze pictogram op mijn scherm te krijgen als soort van snelkoppeling.
Gr Luc
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 februari 2007, 19:04
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Bij een Palm Treo 750v werkt dat anders. Je kunt de Treo snel vergrendelen door de witte Option-toets (linksonder, tussen de A en Z) vast te houden en Power (rode ophangtoets) in te drukken. Je kunt hem dan weer ontgrendelen door de midden-navigatieknop in te drukken of weer Option-Power te gebruiken.
Via Start, Settings, Personal, Keyguard kun je instellen wanneer de Keyguard automatisch geactiveerd moet worden.

EDIT
De FAQ van Pdashop klopt dus niet op dit punt. Ze hebben waarschijnlijk de algemene PocketPC-faq genomen en die aan de Treo 750v gekoppeld


Laatst gewijzigd door jean-paul; 04 februari 2007 om 19:09.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 februari 2007, 19:30
lukie5704
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi Jean Paul,
Ik ben blij met je antwoord.
Dan lag het toch niet aan mij.
De optie die jij beschreef had ik ook al ontdekt, ik was alleen op zoek naar de beschreven mogelijkheid bij PDA shop.
Bedankt Luc
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023