Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 december 2006, 20:04
kevin
Guest
 
Berichten: n/a
Bluetooth verbinding met andere telefoon

Heej hallo,

Ik ben sinds vanmiddag de trotse bezitter van een 750v en het bevalt erg goed. Alles werk zoals het hoor, alleen heb ik een klein probleempje met bluetooth. Als ik een fototje van mijn oude telefoon wil over sturen (een samsung d500) dan wil hij maar geen verbinding maken of ook maar iets over sturen...

Als hij gaat zoeken naar andere bluetooth apparaten dan vindt hij hem wel en vraagt ook of hij een seriele verbinding moet maken ?!? Alles ja of nee antwoorden maakt niets uit...hij heeft geen zin om te zeden...

Iemand enig idee hoe ik bestanden kan gaan ontvangen?

b.v.d.
Kevin
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 december 2006, 21:03
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Ik neem aan dat je de Bluetooth op je 750v wel ingeschakeld hebt en dat deze als discoverable staat (Start, Settings, Connections, Bluetooth, Mode). Zo niet: zet dan een vinkje in beide vakjes en bevestig met OK. Nu komt er een trucje Je moet wederom bij Connections op het icoon Beam klikken en een vinkje zetten bij de optie 'Receive all incoming beams'. Dan kun je de foto's ontvangen.
Zet na het verzenden van de foto's zowel de Beam-optie als Bluetooth wel weer uit, want het kost je anders je batterijduur.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 december 2006, 22:30
kevin
Guest
 
Berichten: n/a
Tnx, ik had idd bluetooth aanstaan en ook dat hij zichbaar was en ook zelf bij beam aangevinkt dat hij alles mag ontvangen.....maar nog niets....Ik daccht ook al wel dat ik op de goede weg was maar helaas...snap er zelf ook niets van
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 december 2006, 22:54
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
In welk formaat zijn de foto's? Kun je ze wel op de desktop-pc bekijken?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 december 2006, 22:56
kevin
Guest
 
Berichten: n/a
het fortmaat is gewoon jpeg, maar hij wil gewoon niet eens verbinding maken. Daar loopt het al mis.

Ze vinden elkaar wel, ze zien elkaar maar met het koppelen gaat het mis. Als ze proberen te verbinden zegt hij (samsung) verbinding mislukt.


Heb zojuist wel een foto van mijn nieuwe treo naar de samsung gestuurd en dat lukte dus wel!??!
Dan moet het toch ook de andere kant op kunnen?

Laatst gewijzigd door kevin; 11 december 2006 om 23:19.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 december 2006, 00:00
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Dat lijkt mij wel ja. Ik heb helaas geen Samsung, noch een andere featurephone om het mee te testen. Wel werkt het van een Treo 650 (PalmOS) naar de Treo 750v (Windows Mobile), dus daar ligt het verder niet aan. Waar wel, dat durf ik ook niet te zeggen
Met citaat reageren
  #7  
Oud 13 december 2006, 23:13
SpeedDemon SpeedDemon is offline
Senior lid
Voornaam: René
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 05 juli 2005
Locatie: Emmen
Berichten: 67
Stuur een bericht via MSN naar SpeedDemon
Op de Treo moet je receive all beams aanzetten. Deze staat standaard uit. Zodra die aan is kun je bestanden via BT versturen naar andere telefoons.
__________________
Palm Tungsten E2 --> Palm Treo 750v -->momenteel zonder Palm.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 13 december 2006, 23:32
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Die tip waren we al uit
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023