Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 december 2006, 15:03
Rbilkert
Guest
 
Berichten: n/a
Van Vx naar Treo 750v

Ben in het bezit van een Vx en sinds kort van een Treo 750.
Vx is aangesloten op m'n zakelijke computer (mag niets downloaden of Treo aansluiten)
Verder is de Vx en de Treo op m'n prive computer aangesloten. Op de één of andere manier lukt me het niet de Vx via Outlook te laten draaien.

Ik zat te denken om m'n datebook, contacts e.d. als categorie te beamen naar m'n Treo echter geeft deze aan dat de categorie een locked icon bevat.

Iemand enig idee hoe ik die kan unlocken?

Dank jullie wel!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 december 2006, 16:05
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ik heb je thread verplaatst naar het Treo 750v-deel van het forum. We houden namelijk bij voorkeur alle vragen over de Treo 750v in dit forum, omdat de 750v de enige in Nederland verkrijgbare Palm is waar Windows Mobile op draait.
Het lastige is dat je je gegevens van een PalmOS-apparaat naar een Windows Mobile apparaat over moet zetten.
Synchroniseren met Outlook lijkt dan het makkelijkst te zijn, maar ik weet uit m'n hoofd niet of er een programma bij de Vx meegeleverd is dat het mogelijk maakt met Outlook te synchroniseren. Het is dus wachten op een reactie van iemand anders.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 december 2006, 16:59
The Adder The Adder is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 08 juli 2005
Locatie: Wilde Westen
Berichten: 80
Op de installatie CD van de Palm Vx staan ook conduits voor Outlook zodat het geen probleem moet zijn je Vx te laten syncen met Outlook. Mocht je deze CD niet meer hebben dan het PalmOne een aantal oplossingen klaar staan. Zie verder deze link

Als je echter niets op de zakelijke PC mag installeren/downloaden dan houdt het al snel op wat betreft sync met Outlook, tenzij deze al zijn geinstalleerd.....


Alternatieven: Voor de contacten zou je deze als CSV bestand kunnen exporten uit de Palm Desktop en deze vervolgens weer proberen te importen in Outlook. Het exporten moet geen probleem zijn, ik weet dat Outlook een aantal import filters heeft zodat mogelijk dat een oplossing is. Voor het Datebook wordt het wat moeilijk daar Palm Desktop niet zoveel export mogelijkheden heeft. Ik kan via mijn mailaccount van yahoo.com mijn databook laten syncen met het web. Zou je uit moeten proberen en op zijn mist een yahoo.com of yahoo.de account hebben.


Wat betreft het unlocken van een icon (ik kan daarbij niet zoveel voorstellen ) kan ik helaas niet helpen, ik blijf lekker bij Palm OS

succes,
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 januari 2007, 16:48
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
Forumbikkel
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: Lage Mierde
Berichten: 156
Stuur een bericht via Skype™ naar Mwfadebeer
Heb nieuws voor je. Het is nietmogelijk om zowel active sync, voor de 750v, en hotsync naast elkaar te gebruiken.
Zodra je activesync installeert schakelt hij alles in hotsync uit.
Dit kwam bij mij recentelijk aan het licht toen mijn vrouw van een T3 naar 750v over is gestapt.
Je kunt wel handmatig in de hotsync settings synchronisatie aanvinken. Echter na de eerstvolgende activesync connectie of opstart staat alles weer af en werkt allen de microsoft activesync nog.

Sync je
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023