Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 februari 2009, 14:16
Rietn Rietn is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 23 februari 2009
Berichten: 1
Belprobleem

Als ik een oproep start heb ik geen geluid, ik kan de persoon aan de andere kant niet horen vanaf dat ik luidspreker inschakel wel, maar dan verstaat de persoon mij zeer slecht 'ego + andere achtergrondgeluiden'
ik heb al een hard reset uitegevoerd, dat hielp maar paar dagen later was het terug van hetzelfde.
Hopelijk kan iemand mij helpen hiermee want het is echt storend als je hem telkens op luidspreker moet zetten (iedereen kan alles meevolgen dan)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 maart 2010, 15:08
alroma alroma is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 02 maart 2010
Berichten: 1
Ook ik heb dit probleem. 937 keer bekeken; er zijn er dus meer met een soortgelijk probleem.
Welke oplossing is hiervoor?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 maart 2010, 13:03
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rietn Bekijk bericht
Als ik een oproep start heb ik geen geluid, ik kan de persoon aan de andere kant niet horen vanaf dat ik luidspreker inschakel wel, maar dan verstaat de persoon mij zeer slecht 'ego + andere achtergrondgeluiden'
ik heb al een hard reset uitegevoerd, dat hielp maar paar dagen later was het terug van hetzelfde.
Hopelijk kan iemand mij helpen hiermee want het is echt storend als je hem telkens op luidspreker moet zetten (iedereen kan alles meevolgen dan)
Heb je weleens op google gezocht? Daar vindt je er waarschijnlijk meer met vergelijkbare problemen en evt. oplossingen.Ik heb er al een paar gezien.Zoals
Citaat:
I called up Palm and was told to go click menu, preferences, then phone settings.
Make sure
TTY/TTD is set to off then click OK
Help: Treo 750 No Sound On Incoming Call - Treo Forum - Treonauts

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alroma Bekijk bericht
Ook ik heb dit probleem. 937 keer bekeken; er zijn er dus meer met een soortgelijk probleem.
Welke oplossing is hiervoor?
Ja zo lust ik ze wel Er zitten er misschien een paar bij maar reken niet op 10-tallen. Zie de link hierboven voor meer kans op een oplossing.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023