Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 juli 2004, 00:09
smuld258
Guest
 
Berichten: n/a
tomtom voor usa

Ik ben in het bezit van een Tungsten T3 met daarop geinstalleerd Tomtom Navigator 4.1 met de kaarten van de Benelux. Samen met de Emtac Trine II
GPS receiver werkt de navigatie perfekt. Omdat wij over enkele weken een
rondreis langs de Westkust van Amerika gaan maken ben ik op zoek gegaan
naar kaarten van de usa. Ik heb er wel enkele te koop aangeboden gekregen, maar deze zijn eigenlijk bestemd voor het gebruik met een pocket-pc.
Mijn vraag is of iemand van jullie weet of ik deze dan toch op mijn Palm kan gebruiken? Ben benieuwd!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 juli 2004, 09:31
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Gebruik de zoekfunctie eens...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 augustus 2004, 23:07
smuld258
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben inmiddels te weten gekomen dat de Tomtom voor USA alleen werkt op een pocket-pc en (nog) niet op de Tungsten T.
Ik heb even een trial-versie van Mapopolis uitgeprobeerd, maar dat lijkt me niet een echt goed alternatief.
Is er iemand die met een ander systeem gewrkt heeft en daar goede ervaringen mee heeft?
We gaan al over 3 weken..
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 augustus 2004, 00:36
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Tomtom is er wel degelijk voor de USA, alleen wordt deze niet verkocht op de Nederlandse webshop van Tomtom (en voor zover ik weet ook niet bij resellers). Op deze pagina kun je het product bewonderen. Als je echt geinteresseerd bent, kun je Tomtom bellen (stel je in op *lange* wachttijden) om te vragen of ze het kaartmateriaal apart verkopen.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 augustus 2004, 10:01
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Ik heb al eerder TomTom USA gemaild met de vraag om de Amerikaanse kaarten bij hen te bestellen, maar dat kan niet worden verstuurd naar adressen buiten de USA. Je zou kunnen overwegen om bij TomTom USA de kaarten te bestellen en te laten versturen naar je vakantieadres in Amerika? Tismaareenidee.....
Overigens zegt TomTom Nederland, dat waarschijnlijk na de zomer de Amerikaanse kaarten ook in Nederland te koop zullen zijn, maar ze houden dus wel een slag om de arm. Al met al bijkt dus dat er meer mensen zitten te springen om Amerikaanse kaarten voor Palm. Ik begrijp niet dat TomTom daar niet snel op inspringt, maar marketing is helaas niet hun sterkste punt...
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???

Laatst gewijzigd door apeka; 04 augustus 2004 om 10:11.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023