Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 02 augustus 2002, 22:44
dzjiewie
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Verlopen link Flitsservice

Helaas Fjodor, de link werkt niet meer. Is dit te verhelpen ?

Dzjiewie



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjodor
Aha, ik had alleen geprobeerd de pagina met AvantGo op te vragen...

Probeer het eens met a56070.upc-a.chello.nl ipv het ip-adres. Dus: http://a56070.upc-a.chello.nl/nieuwe...en/vandaag.asp
[b]
  #42  
Oud 03 augustus 2002, 15:35
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Ja, de I-mode versie die ze nu hebben doet het vast ook prima in AvantGo: http://imode.flitsservice.com/imode_meld.asp
  #43  
Oud 16 augustus 2002, 00:33
T.N. T.N. is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Berichten: 128
wensen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjodor
Het NRC channel is weer operationeel. Helaas kan dit gebeuren als ik eens wat langer weg ben...

Over bovenstaande vraag: ik heb ook weinig tijd en zal dus alleen energie steken in het bouwen van een channel als wij er veel Palmers blij mee maken. Wat je dus het beste zou kunnen doen is dmv. een poll op het (Internet & Communicatie) forum vragen of er belangstelling voor is. Ik beloof je als je meer als 50 stemmers krijgt die jouw site als channel willen dat ik een channeltje zal bakken. Zo niet, dan moet je zelf aan de slag...
Ik ben hier erg blij om. Ik heb echter een wens: kunnen er ffies een paar lege regels tussen de artikels, de onderkant van artikel A raakt de kop van artikel B. Ik zou erg blij zijn als je dat aan zou kunnen passen.

De linkbalk boven aan zoals 'buitenland, binnenland, collumns etc' is erg handig maar je kunt niet gemakkelijk terug naar die 1e pagina waar nog wel plaatjes zijn te vinden van nieuws items. Valt op dat NRC nu slechts 200 kb in neemt ipv de 700 die het nrc eerst vrat, maar dat komt vast doordat er minder plaatjes te vinden zijn?
  #44  
Oud 16 augustus 2002, 11:42
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Re: wensen

Citaat:
Ik heb echter een wens: kunnen er ffies een paar lege regels tussen de artikels, de onderkant van artikel A raakt de kop van artikel B. Ik zou erg blij zijn als je dat aan zou kunnen passen.
Done.
Citaat:
De linkbalk boven aan zoals 'buitenland, binnenland, collumns etc' is erg handig maar je kunt niet gemakkelijk terug naar die 1e pagina waar nog wel plaatjes zijn te vinden van nieuws items.
Home-link aan subpagina's toegevoegd. Beter?
Citaat:
Valt op dat NRC nu slechts 200 kb in neemt ipv de 700 die het nrc eerst vrat, maar dat komt vast doordat er minder plaatjes te vinden zijn?
Yep.

Laatst gewijzigd door fjodor; 16 augustus 2002 om 12:00.
  #45  
Oud 16 augustus 2002, 11:59
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Een ander channel: telegraag I-m@il, die gebruik ik heel vaak. Helaas is de link op deze site niet meer upto-date. Ik heb daarom zelf de pagina Imail in avantgo ingevoerd, gewoon gelinkt dus. Alleen nu krijg ik bovenaan telkens alles van de site, inclusief banners etc. te zien. Dit neemt volgens mij onnodig ruimte in beslag en ik zou het erg fijn vinden als dat verwijderd zou kunnen worden. Is dit misschien mogelijk, zodat je net zo'n pagina krijgt als de krant zelf van de telegraaf?

Bedankt!

Groeten,

Ivo
  #46  
Oud 16 augustus 2002, 12:25
T.N. T.N. is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Berichten: 128
Fjodor: hartstikke geweldig dat je deze aanpassingen hebt gemaakt, maar als ik sync dan krijg ik nu netjes ene nieuwe nrc binnen maar nogsteeds zonder de aanpassingen die je hebt gemaakt. Moet de link worden aangepast?
Of moet ik iets anders doen? Ik gebruik deze link:

http://pdaclub.nl/channels/nieuws/nr...bicompatible=0
  #47  
Oud 16 augustus 2002, 12:26
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Telegraaf Imail is nu in verbeterde vorm beschikbaar via http://palmclub.nl/channels/info_telegraaf.shtml
  #48  
Oud 16 augustus 2002, 13:08
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Fijn!! Heel erg bedankt, hij werkt nu super!!!
  #49  
Oud 26 oktober 2002, 21:49
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Door de update van de telegraaf werkt de email pagina weer niet . Ik krijg nu gewoon de krant zelf, met alleen de voorpagina. Ook bij digilink is dit zo. Kan dit verholpen worden?

Alvast bedankt!
  #50  
Oud 26 oktober 2002, 22:13
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Je bedoeld waarschijnlijk de Imail rubriek van de Telegraaf? Die is er helaas niet meer. De overige rubrieken (incl. Digilink) werken volgens mij wel goed.
Ik zal die info-telegraaf pagina die hierboven genoemd wordt weghalen, die is niet meer relevant. (wordt ook niet meer naar verwezen vanaf de channels pagina)
  #51  
Oud 27 oktober 2002, 08:49
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Ja die Imail bedoel ik ja! Ik kan deze helaas ook niet meer terug vinden op de telegraaf website zelf. Jammer dat ie weg is .

De digilink werkt inderdaad wel gewoon goed, alleen moet ik eerst heel lang naar beneden scrollen omdat er eerst veel advertenties e.d. zijn. Dit was bij de Imail nooit zo...
Ik weet niet of het kan, maar zou het misschien mogelijk zijn die advertenties erboven weg te halen en er de "oude" Imail van te maken?

Alvast bedankt!
  #52  
Oud 27 oktober 2002, 16:30
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Advertenties? Sorry, maar die zie ik niet in het Telegraaf-channel. Heb je wel ons channel te pakken? Subscribe anders even opnieuw
  #53  
Oud 24 maart 2003, 23:46
T.N. T.N. is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Berichten: 128
belbios kapot?

Hallo,

Tot nu toe was de belbios channel wat omslachtig in gebruik maar werkte wel. Nu met de belbios.nl/pda/ versie is deze alleen nog maar online te gebruiken maar niet offline. 4 diep is niet genoeg.

Het probleem is dat de site is opgezet voor
on-line browsing. Er gaan links tot meer dan 10x diep.

Dit probleem heb ik zelf ook gehad met mijn eigen channel maar kunnen oplossen door 0-20 21-40 41-60 etc. linkjes te maken.

Wat kan er aan dit channel gedaan worden?
Ik mis het erg
__________________
www.moevie.nl/pda.php --> filmrecensies op uw pda (linkdiepte 4 + plaatjes)

  #54  
Oud 24 maart 2003, 23:55
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Helaas niets. We hebben een officiele waarschuwing gekregen van Belbios dat we geen gebruik meer mogen maken van hun data. Je zou de bioscoopagenda van Hyperleap kunnen proberen (zie http://palmclub.nl/channels).

- jp
  #55  
Oud 25 maart 2003, 10:09
Sonny's schermafbeelding
Sonny Sonny is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 30 oktober 2001
Locatie: leidschendam
Berichten: 288
Ik baal enorm dat de belbios channel eraf is. Het alternatief is helemaal niets!! Komt er ooit nog een goede vervanger?
__________________
Credendo Vides
  #56  
Oud 25 maart 2003, 19:27
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Ik stel voor dat je problemen met de nieuwe BelBios meldt aan info@BelBios.nl
Ik zal ze ook nog een mailtje met suggesties sturen.
  #57  
Oud 25 maart 2003, 19:32
T.N. T.N. is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Berichten: 128
Ik verstuurde net mijn mailtje toen ik fjodor's reactie las. Ik ben benieuwd.
__________________
www.moevie.nl/pda.php --> filmrecensies op uw pda (linkdiepte 4 + plaatjes)

  #58  
Oud 28 mei 2003, 23:08
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
(vrij onsubtiel schopje)

Gezien ik sinds kort weer in het ouderlijk huis woon, ben ik verstoten van breedbandinternet. Nu sync ik elke avond een aantal channels met iSilo(x). Sinds ik ben overgestapt op ISDN, begin ik me wel lichtelijk te ergeren aan de grootte van het palmclub forum channel (1,1 MB). Als ik even "snel" de channels wil binnenhalen, doe ik al snel 5 tot 10 minuten over de palmclub forums. Een gedeelte ligt waarschijnlijk aan de snelheid van de server heb ik het idee (tweakers.net, 823k, is met 2 minuten klaar), dus daar valt weinig aan te doen.

Wat mij opvalt is dat het script wat de inhoud ophaalt waarschijnlijk niet klopt. Ik krijg naast de recente threads (in pda, dus gestripte vorm) een hele hoop pagina's in "normale" vorm binnen. Alle pagina's in totaal zijn er (deze keer) 134, waarvan alleen eerste 42 pda-pagina's zijn. De rest is gevuld met oa. informatie over vBulletin forums (faq, wat als je je wachtwoord kwijt bent), maar vreemd genoeg ook met normale threads (niet-pda stijl) zoals "Welke PDA voor Opa" .

Zit er een fout in de request, of ligt het aan iSiloX? Valt dit op te lossen?

EDIT:
/me vraagt toestemming zichzelf voor de kop te slaan

NATUURLIJK zit de fout in iSiloX. De link depth moet 1 aangepast worden, van 2 naar 1. Hoe kan ik zo stom zijn geweest

(als eind 2e jaars HTS Informatica student verwacht ik toch wel wat mee van mezelf)

Laatst gewijzigd door zugzug; 29 mei 2003 om 11:27.
  #59  
Oud 28 mei 2003, 23:36
buggeroff's schermafbeelding
buggeroff buggeroff is offline
TAFKAB
Voornaam: Jan Karel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 mei 2002
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 439
Re: AvantGo op HandEra 330?

Citaat:
Op 08-06-2001, om 09:08 heeft henri_smeets dit gezegd in bericht #24
Op het moment ben ik nog redelijk tevreden met mijn Palm III, voor hoelang is echter de vraag. Ik gebruik 'm hoofdzakelijk als agenda, bediening van mijn Siemens telefoon via infrarood (tel.boek prog, logo's, ringtones etc) en AvantGo.

Ik zat eraan te denken de HandEra 330 aan te schaffen als vervanger. Kleur heb ik niet nodig, heb een goede laptop, maar met aardig wat compactflash's van mijn camera is zo'n CF-slot toch wel een pre.

Daarbij komt natuurlijk het grote scherm van de handera, 240x320 met virtual silkscreen. Ik hebechter nog nergens gezien of dit scherm ook in staat is full-screen danwel kwartslag gedraaid AvantGo weer te geven.

Weet iemand of dit kan ?

-/-/-enri
Henri,ik moet je teleurstellen. Op mijn Handera 330 werkt Avantgo alleen op de normale palm schermgrootte en ook niet met geroteerd scherm. Misschien zijn daar hulpprogjes voor te vinden, maar die zijn bij mij niet bekend.
__________________
Maak niet steeds dezelfde fout ! Er is keus genoeg !
  #60  
Oud 29 mei 2003, 11:19
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Re: Re: AvantGo op HandEra 330?

Citaat:
Op 29-05-2003, om 00:36 heeft burggraaff dit gezegd in bericht #59


Henri,ik moet je teleurstellen. Op mijn Handera 330 werkt Avantgo alleen op de normale palm schermgrootte en ook niet met geroteerd scherm. Misschien zijn daar hulpprogjes voor te vinden, maar die zijn bij mij niet bekend.
Uit het profiel van Henri: Model: Sony Clie PEG-N770C/E

Wat je quotte was overigens een message uit 2001
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023