Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 28 april 2002, 20:25
RvdP RvdP is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: Palm Foleo
 
Geregistreerd: 28 oktober 2001
Locatie: Hengelo (O)
Berichten: 105
Ik heb mijn cradle gisteren ontvangen. Ach uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit of het nou 2 of 3 weken geduurd heeft. Als het maar geleverd wordt en op zich is dit natuurlijk een erg goede service, toch?

R
  #42  
Oud 29 april 2002, 17:57
Rudolf Rudolf is offline
Lid
Voornaam: Rudolf
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 23 juli 2001
Locatie: Omgeving Hoofddorp
Berichten: 49
Niet syncroniseren

Heel vreemd ik had nooit problemen met syncen, echter aangezien mijn cradle ook in de te vervangen catagorie zat ook een nieuwe besteld en wat blijkt meteen daarna kan ik niet meer syncen met de USB cradle wel via serieel. Dit weekend de nieuwe cradle ontvangen meteen testen en niet syncen, software opnieuw geinstalleerd helaas. Moet alleen nog op een andere PC testen anders lijkt het erop dat de USB poort van de Palm defect is. Heeft iemand anders dit ook ervaren?

Rudolf
  #43  
Oud 29 april 2002, 18:20
Werfje's schermafbeelding
Werfje Werfje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 13 februari 2002
Locatie: Veldhoven
Berichten: 119
Stuur een bericht via Yahoo naar Werfje
cradle vervangen, nu laad probleem

Hola,

Ik heb een nieuwe cradle ontvangen en heb deze direct in gebruik genomen. Nu is mij opgevallen dat de palm niet erg snel oplaadde,
Toen ik dit nader bekeek bleek hij het laden niet juist uit te voeren.
De bliksem schicht die je normaal gesproken ziet, knippert onregelmatig aan en uit. En de palm laad niet op.

Weet iemand wat ik moet doen ermee?

Heeft iemand anders ook dit probleem?
__________________
Yours Magically,

Werfje
  #44  
Oud 29 april 2002, 18:40
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Vandaag heeft de postbode bij mij voor een dichte deur gestaan. Woensdag kan ik mijn cradle op het postkantoor ophalen.

Nu maar hopen dat ie geen problemen geeft!
__________________
Bob jij of bob ik?
  #45  
Oud 29 april 2002, 19:59
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Lightbulb Re: Niet syncroniseren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudolf
Heel vreemd ik had nooit problemen met syncen, echter aangezien mijn cradle ook in de te vervangen catagorie zat ook een nieuwe besteld en wat blijkt meteen daarna kan ik niet meer syncen met de USB cradle wel via serieel. Dit weekend de nieuwe cradle ontvangen meteen testen en niet syncen, software opnieuw geinstalleerd helaas. Moet alleen nog op een andere PC testen anders lijkt het erop dat de USB poort van de Palm defect is. Heeft iemand anders dit ook ervaren?
Het kan zijn dat je op de valreep nog getroffen bent door het SUDS probleem. Een aanwijzing hiervoor is dat de PC in het geheel niet reageert op het het starten van de hotsync met de USB cradle. Dat dit net na je bestelling van de vervangende cradle gebeurt lijkt me niet meer dan toeval. Het probleem is onvoorspelbaar. Wat dat betreft spreekt het woord "Sudden" uit SUDS boekdelen.

De nieuwe cradle zorgt er voor dat het SUDS probleem niet meer door de cradle veroorzaakt wordt. Het probleem zelf kun je er niet mee verhelpen als het al heeft toegeslagen. Hoe je het SUDS probleem wel kunt verhelpen vind je hier: http://www.palminfocenter.com/view_Story.asp?ID=2785

Zie ook:
http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=5598
http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=4685

Nog een flauwe tip om het probleem te vermijden: gebruik de oude USB cradle niet meer
  #46  
Oud 05 mei 2002, 16:18
lope
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:

Ik heb een nieuwe cradle ontvangen en heb deze direct in gebruik genomen. Nu is mij opgevallen dat de palm niet erg snel oplaadde,
Toen ik dit nader bekeek bleek hij het laden niet juist uit te voeren.
De bliksem schicht die je normaal gesproken ziet, knippert onregelmatig aan en uit. En de palm laad niet op.

Weet iemand wat ik moet doen ermee?

Heeft iemand anders ook dit probleem?
Ik heb hetzelfde probleem. Echter ook al met de oude cradle. Ik ben er nog niet helemaal achter waar het prbleem zit. Als je de adapter echter enkele malen in/uit het stopcontactt haalt, dan ineens werkt het weer.
Palm beweert dat het een software probleem is en dat ik de Windows software moest verwijderen. Onzin, wnat het probleem is er ook als de PC uit staat. Helaas komt het te weinig voor en aangezien ik nog geruime tijd garantie heb kijk ik het nog even aan.
  #47  
Oud 05 mei 2002, 22:09
Hansaplast
Guest
 
Berichten: n/a
Mijn palm m505 deed spontaan niet meer syncen, en stom zoals ik ben was ik niet op de hoogte van het cradle probleem.
Even mijn palm totaal gereset, nogsteeds geen effect. dan maar een andere m505 proberen op mijn cradle... dat gaat wel goed.

Volgens mij heb ik het voor elkaar mijn m505 over de rooie te helpen.. baal baal baal... ik heb al een esd cradle ge-orderd.
  #48  
Oud 05 mei 2002, 22:25
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Eindelijk ook mijn nieuwe cradle(s) binnen. Deze doen ook geen 'krak' meer Fijn!, maakte me toch elke keer zorgen als ik dat hoorde. 't Ging door merg en been

- jp
  #49  
Oud 10 mei 2002, 11:02
DiedJee
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Helaas...

17 april formulier ingevuld.
18 april bevestiging via mail
heden (10 mei) nog geen cradle

Maar mij zijn geduldig
  #50  
Oud 14 mei 2002, 00:12
Palm4Sale
Guest
 
Berichten: n/a
Toevallig deze week had ik een raar gevoel toen ik de cradle van mijn M505 aanraakte terwijl hij erin zat. Inderdaad electrostatische lading en 8e cijfer een 1.....

Net aangevraagd, goeie aktie!!!
  #51  
Oud 27 mei 2002, 19:03
DiedJee
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Na een mailtje gestuurd te hebben met de vraag of er misschien iets mis was gegaan kreeg ik als antwoord dat de Cradle onbestelbaar retour gekomen was.
Nogmaals de juiste adresgegevens doorgegeven en nu maar weer afwachten.
  #52  
Oud 07 juni 2002, 12:02
DiedJee
Guest
 
Berichten: n/a
En ja hoor!!!

Ook DiedJee heeft zijn nieuwe cradle en wat denk je wat?
Hij kraakt niet meer bij het uit de cradle halen (YES!)
  #53  
Oud 07 juni 2002, 16:56
Dutchgrover's schermafbeelding
Dutchgrover Dutchgrover is offline
gewoon lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 26 juni 2001
Locatie: Eindhoven
Berichten: 156
KRAAAAAK

Hoi,

ik lees met verbazing jullie krak verhalen. Mijn nieuwe cradle krakt veel erger dan de oude. Moet er nog steeds aan wennen

groeten, peter
  #54  
Oud 11 juni 2002, 11:28
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Hallo,

Ik heb half april m'n cradle vervanging aangevraagd, maar nog steeds geen teken van leven ontvangen...

Groet,

Rob
  #55  
Oud 11 juni 2002, 11:41
DiedJee
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy ...

Rob,

Ik vond het zelf ook erg lang duren en heb daarom een mailtje gestuurd. Het antwoord liet niet lang op zich wachten en men bleek niet mijn juiste postadres te hebben. Wederom naw-gegevens opgestuurd en toen binnen een paar dagen de cradle ontvangen.

Succes,
Dave.
  #56  
Oud 13 juni 2002, 18:41
Frogmen Frogmen is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 09 januari 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 35
Bestelt op 24/4 en gisteren ontvangen.
Het heeft iets langer geduurd maarja ik zit niet in NL.
Vanuit België een aanvraag doorsturen lukt dus ook.

Prima werk Palm
  #57  
Oud 14 juni 2002, 15:55
kaysersoze
Guest
 
Berichten: n/a
mijne was er ook na ca 14 dagen...ik heb alleen nooit een bevestigingmail gehad...

Toen heb ik na een week nogmaals eea ingevuld en misschien krijg ik er nog wel 1..Who knows.
  #58  
Oud 24 juli 2002, 19:44
wil51
Guest
 
Berichten: n/a
nog steeds geen cradle

5 weken na de bevestigings email van palm nog steeds geen cradle ontvangen. Palm reageert ook niet meer op email waarom het zolang duurt.
  #59  
Oud 24 juli 2002, 19:57
RvdP RvdP is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: Palm Foleo
 
Geregistreerd: 28 oktober 2001
Locatie: Hengelo (O)
Berichten: 105
Ik wil ook even reageren op het kraken van de oude - nieuwe cradle.
Met de nieuwe cradle heb ik niet alleen last van een nog hardere "krak" maar heb ik tevens meer moeite om de palm nog los te krijgen van de cradle.
Zijn er meer die hier last van hebben?

Rob
  #60  
Oud 25 juli 2002, 09:37
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ja bij mij kraakt het ook verschrikkelijk, maar voorlopig werkt alles nog.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023