Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 augustus 2005, 13:18
Marco Veneman
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Update PerfectPassenger op Clié

Hallo geachte lezers,

Voor mijn buurman heb ik geprobeerd de software van PerfectPassenger te upgraden.
Via de website van PerfectPassenger heb ik de laatste update gedownload, en het betreft hier een legale versie.
De harware is een Sony Clié type peg-tj35/e1.
Maar telkens als ik een nieuwe route wil plannen, dan komt er een vreemd balkje door de plaats te staan waar je de straatnaam in moet vullen.
Dit is behoorlijk irritant
En aangezien de website van PerfectPassenger al enige tijd down is, waag ik hier een gokje om te kijken of iemand een oplossing heeft voor dit probleem.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Marco Veneman
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 augustus 2005, 11:18
ericm
Guest
 
Berichten: n/a
Marco,
ik heb een soortgelijk probleem gehad.
Als de pp- software versie 1.3 oid (lager dan 2....) was dien je eerst op je clie de bestanden die beginnen met Dgm te verwijderen. Veiligheidshalve eerst het pp- kaartje uittrekken.
Daarna van de website van pp eerst versie A downloaden (update v2.0a) en vervolgens installeren op je clie.
Daarna update v2.0b downloaden en installeren, de files (dgm*....)hoeven nu niet meer gewist te worden.
Waarschuwing: als je via hotsync de keuze krijgt om pp te installeren naar het geheugenkaartje: NIET doen, bestanden moeten naar het geheugen van de clie.
Succes,
Eric
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023