Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #181  
Oud 23 juli 2008, 22:41
ronald01 ronald01 is offline
Lid
Voornaam: ronald
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 12 juni 2005
Locatie: hoofddorp
Berichten: 11
tom tom

ik heb een originele tom tom europa uit mijn tom tom gehaald (sd card) Kan ik deze sd card gewoon in mijn zire 72s stoppen ? of is dit te simpel gedacht...ronald
Met citaat reageren
  #182  
Oud 28 juli 2008, 13:04
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald01 Bekijk bericht
ik heb een originele tom tom europa uit mijn tom tom gehaald (sd card) Kan ik deze sd card gewoon in mijn zire 72s stoppen ? of is dit te simpel gedacht...ronald
Volgens mij hoort deze vraag niet in dit draadje
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #183  
Oud 14 februari 2009, 11:18
MartinoAMS MartinoAMS is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 1
Hey allemaal,

Ik ben MartinoAMS en reageer voor het eerst op dit forum.

Ik heb reeds anderhalf jaar mijn huidige abbonement bij T-Mobile (daarvoor ook al 2/3 jaar) en heb sinds een week mijn Palm Treo 500. Een week voor de aanschaf heb ik een internet bundel genomen voor 9,50 in de maand.

Zoals zo velen heb ik ook problemen met de software te bemachtigen bij TM. Ze hebben die software simpelweg gewoon niet , althans volgens de inmiddels 41 draken van de KS die ik inmiddels al gesproken heb.

Ook het dreigement om in Juni op te stappen bij TM werkte niet. Ik heb alles geprobeerd wat in bovenstaande posts staat maar kom er niet uit.

Kan iemand auvb te hulp schiten wat ik sta bijna op het punt om mijn Treo aan de hoogste (palm) boom te hangen.

Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt en als deze vraag hier niet thuis hoort, alvast excuses daarvoor...

Mvg

Martino
Met citaat reageren
  #184  
Oud 04 augustus 2009, 20:25
Isis Isis is offline
Junior lid
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 04 augustus 2009
Berichten: 3
HELP! 2 jaar geleden overgestapt op een ander toestel nu weer (eindelijk) een treo(pro) maar ik word gillend gek en ik hoop dat iemand mij kan helpen? 2 vragen: ik had internet(t mobile) en heb het abbo verlengd maar ik kom met geen mogelijkheid op internet, wie heeft voor mij de precieze instellingen, ik heb het forum afgelopen maar kan niets vinden en het huilen staat mij nader dan het lachen. Ik wil graag weten wat ik precies moet doen omdat ik echt van toeten nog blazen weet.

Het volgende kan ik ook niet vinden; ik heb mijn sd card van mijn ene telefoon overgezet naar de pro en alles is goed alleen (als ik het goed begrijp) een aparte gps ontvanger hebben dat kan ik alleen zo instellen, maar nu las ik ergens dat de pro een ingebouwde heeft.....hoe gaat dat?

Onwijs bedankt en als ik verkeerd zit met mn vragen: sorry! en laat het weten....ik heb het forum afgestruind maar geen oplossing gevonden maar misschien heb ik verkeerd gezocht....

Alvast bedankt
Met citaat reageren
  #185  
Oud 04 augustus 2009, 21:19
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Ik zat tot begin dit jaar bij TM, met mn 750. Mijn ervaring was dat de info op de site van TM voldoende was om een verbinding op te zetten. Je moet alleen goed lezen (!) en soms wat experimenteren. Kijk nog eens, je komt er vast wel uit. Als de Pro trouwens niet wordt genoemd, kies je een soortgelijk WM toestel.

Weet niet hoe dat werkt met GPS op de Pro, maar ook dat is vast niet zo lastig als het je nu lijkt. Vooral de handleiding erbij houden. De connectie met GPS, de SD card en je oude telefoon vat ik niet helemaal. Navigatiesoftware zou je alleen kunnen overzetten als het OS hetzelfde is. Je kunt Googlemaps voor mobiel eens downloaden, kijken hoe het daarmee gaat.

Succes, ennuhh: wie zoekt zal vinden, er staat op dit forum voldoende over beide onderwerpen. Voor verdere GPS vragen moet je in ieder geval een ander draadje hebben (of zelf openen).
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #186  
Oud 04 augustus 2009, 22:30
Arie1961's schermafbeelding
Arie1961 Arie1961 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Locatie: Rozenburg ZH
Berichten: 144
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Etzel Bekijk bericht
Navigatiesoftware zou je alleen kunnen overzetten als het OS hetzelfde is.
en dan moeten je software / kaarten natuurlijk niet aan je oude hardware gekoppeld zijn. zoals bv bij Garmin
__________________
Palm Tungsten E2 / Treo 680 / HTC Wildfire

Desktop : Debian Wheezy / Windows 7 (in Virtualbox)
Laptop : Debian Jessie / Windows 7 (in Virtualbox)

SpiderOak referral link
Met citaat reageren
  #187  
Oud 05 augustus 2009, 22:57
Isis Isis is offline
Junior lid
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 04 augustus 2009
Berichten: 3
Bedankt, met vooral veel experimenteren wissen en op een andere manier invoeren is het gelukt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023