Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 november 2007, 21:18
martinvanboekel martinvanboekel is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 06 augustus 2005
Berichten: 5
Treo 750:touchscreen reageert niet meer

Ik ben nu al bijna een half jaar in het bezit van een Treo 750. Na ongeveer 2,5 maand kreeg ik een probleem met het touchscreen. Eerst reageerde het af en toe todat hij helemaal niet meer reageerde. Ik heb contact opgenomen met Palm en kon de telefoon opsturen voor reparatie. In 1 week tijd heb ik hem 2 keer opgetuurd (na de eerste keer werkte het scherm nog steeds niet) en daarna was het probleem weg. Dit alles was geheel gratis ( op de verzendkosten na). Dit was zo'n 2 maanden geleden. Nu heb ik weer hetzelfde probleem en kan hem dus weer opsturen.

Zijn er nog ander Treo gebruikers die dezelfde ervaringen hebben? Zoja, hoe is dit probleem bij jullie opgelost?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 december 2007, 14:39
marina73
Guest
 
Berichten: n/a
Ik kreeg de eerste keer een nieuw toestel. Nu heb ik weer hetzelfde probleem. Bij vodafone zeggen ze dat het eraan kan liggen, dat mijn toestel onder navigator 5 werkt. Maar upgraden naar 6 lukt niet.
Ik zou ook graag een oplossing horen
Marina
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 december 2007, 21:54
marcel A marcel A is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 04 januari 2001
Locatie: nuenen
Berichten: 209
mijn collega heeft hem 3 keer teruggebracht. Nu werkt hij eindelijk goed
__________________
Via Newton via Vx, Tungsten T, treo 600, 650 naar 750 12,5 jaar pda jipee!!!!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 december 2007, 15:18
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
Forumbikkel
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: Lage Mierde
Berichten: 156
Stuur een bericht via Skype™ naar Mwfadebeer
Wij hebben er 2 in de familie. Beiden zijn van de eerste vodafone lichting en werken al vanaf het begin zonder touchscreen problemen.
michel
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 februari 2008, 13:13
marina73
Guest
 
Berichten: n/a
De mijne is opnieuw gerepareerd en doet het nu weer super! Vodafone heeft naar aanleiding van mijn bericht op dit forum zelf contact met mij opgenomen. Mijn toestel werd thuis opgehaald (ondernemersabonnement) en binnen 10 dagen weer helemaal goed bezorgd.

Super service!

Marina
Met citaat reageren
  #6  
Oud 19 maart 2008, 17:56
robbie palm
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb ook een treo 750 waarvan het touch screen willekeurig uitvalt. Wordt er gek van.
Is opsturen de enige optie of zijn er tips & trics
Met citaat reageren
  #7  
Oud 20 maart 2008, 07:36
marina73
Guest
 
Berichten: n/a
Zover ik weet is opsturen de enige optie!

Suc6
Met citaat reageren
  #8  
Oud 22 maart 2008, 12:50
japio japio is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 02 april 2007
Berichten: 13
Mijn 750v had een tijdje geleden (feb) dezelfde problemen. Daarna ging het van kwaad tot erger. Vastlopen tijdens bellen of sms-en, programma opstarten waar ik niet om gevraagd had. Kortom: mijn Treo (klein jaar oud) terug naar Vodafone. Na 2 weken (mrt) kreeg ik een nieuwe Palm. Moederboard was geheel kapot. Wel jammer dat Vodafone geen nieuwe versie van WinMobile erop zet, nu moet je meteen zelf weer gaan klooien.

Laatst gewijzigd door japio; 23 maart 2008 om 15:18.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 20 april 2008, 22:00
japio japio is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 02 april 2007
Berichten: 13
..en jawel, 10 dagen na ontvangst van mijn vervangende (nieuwe) Palm heeft het touchscreen het begeven en weigert het apparaat te synchroniseren, zowel thuis als op mijn werk.
Vodafone stuurt me vervolgens naar een reparatiewinkel in een nabije gemeente. Toen ik daar na een korte wachtrij mijn vraag stelde bleek men helemaal geen Palms te kunnen repareren. Ik was nummer zoveel die verkeerd was doorgestuurd.
Beste Vodafone: nooit meer een Palm! En informeer uw personeel alstublieft.
Wat nu? Ik wacht wel op beter materiaal. IPhone in 2009?
Met citaat reageren
  #10  
Oud 06 mei 2008, 10:56
japio japio is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 02 april 2007
Berichten: 13
Palm midden april dan maar ter reparatie aangeboden bij Vodafone Rotterdam. Navigeren zonder touchscreen is wel erg vervelend.
Volgens Internet is Treo begin mei retour. Toen ik 'm wilde ophalen stond ik voor een dichte deur. De zaak was 'plotseling' (zo vertelde men mij in een filiaal) gaan verbouwen en alle reparatie-retouren worden tegengehouden tot de winkel klaar is. Klantvriendelijk? Ik vind dit meer ouderwetse oostblok-middenstand-mentaliteit in de zin van 'de klant komt toch wel dus slikt hij alles maar ook'. Een sms of telefoontje naar die klanten, is dat nou zo moeilijk?
Met citaat reageren
  #11  
Oud 17 juni 2008, 23:30
CIAdesign CIAdesign is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 17 juni 2008
Berichten: 3
Alles hierboven beschreven is wat ik ook ervaar.
Wat betreft het bellen, laat overgaan van ringtone, en andere ongein (batterij) kun je voor een groot gedeelte oplossen door windows mobile 6 op te zetten. Dit brengt veel verbeteringen met zich mee.
Het touch screen is een temperatuur issue.
Er zitten temp sensoren in zodat de palm kan reageren als het toestel te koud is ivm opladen batterij.
Ook het touchcreen reageerd hierop.
Leg je treo maar eens op een bak ijs (wel netjes een theedoek ertussen of mooie optie is een blessure cold pack gewikkeld in een doek) en laat hem voor een paar minuten koud worden. Voila, je treo werkt als een trein.
Palm.com reageert en lost het probleem (nog) niet op.
Het is een fijn toestel maar niet met touch te gebruiken. Asl ik meer oplossingen weet dan plaats ik deze.
Suc6

Laatst gewijzigd door CIAdesign; 02 juli 2008 om 10:20.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 10 juli 2008, 13:34
martinvanboekel martinvanboekel is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 06 augustus 2005
Berichten: 5
Ik heb deze post gestart toen mijn touchscreen niet meer werkte. Mijn Treo is toen weer terug naar Palm gegaan voor reparatie. Na een aantal dagen was de telefoon weer terug. En zoals gewoonlijk werkte alles weer. Ik heb heel lang gewacht met reageren in deze post, want dat is hetzelfde als de goden verzoeken. Maar tot op de dag van vandaag werkt de telefoon probleemloos.
Ik wil wel zeggen dat ik de service van Palm zeer snel is. Ik had in alle gevallen mijn Treo binnen een paar dagen weer terug. Wat ik alleen jammer vind, is dat ik nooit te horen heb gekregen wat nu eigenlijk het probleem was.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023