Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 mei 2007, 19:56
go_higher
Guest
 
Berichten: n/a
alles weg als de batterij leeg is

Hallo
Ik heb dus een medion pocket pc.
Nu ik heb daar tomtom 5 op geinstalleerd en dat werkt allemaal perfect geen problemen mee.
Maar nu het volgende probleem als ik soms mijne gps nen tijd in de auto laat liggen geraakt de batt leeg met als gevolg dat ik heb dan weer moet opladen en dat alles wat ik zelf geinstalleerd heb zoals tomtom bv weg is. Hij verwijderd dus alles wa ik zelf geinstalleerd heb. Het zou dus bv hetzelfde zijn moest ik bv mijn gps eens volledig uit en dan weer aan zetten dan is ook alles weg.
Weet er hier soms iemand een oplossing voor dat ik niet elke keer mijn programma opnieuw moet installeren want als ik bv eens ergens sta en ik weet mijne weg niet meer dan sta ik daar schoon met mijne pocket pc zonder tomtom
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 mei 2007, 20:06
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Koop een Palm T|X of T|E2, dan heb je dat probleem niet

Nu even serieus, voor ppc moet je bij onze vrienden van pocketinfo zijn. En die zullen je dan vertellen dat alleen de nieuwere modellen (met windows mobile 5) hun programma's en data bewaren ook als de accu geheel leeg is.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023