Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17 augustus 2005, 18:27
thijzel thijzel is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 17 augustus 2005
Berichten: 2
Tom Tom herinstalleren (compleet op weg KPN)

Hallo,



Ik heb het KPN onderweg pakket met hierin de TREO 650 en de hele reutemeteut om te navigeren. Tom Tom 5 is voor geïnstalleerd op een SD kaartje van 128MB. Ik wil natuurlijk ook wat muziek meenemen en wat extra software installeren, en dan is 128 MB erg krap. Ik heb hier nog een 512 MB kaart liggen en dacht hierop Tom Tom 5 te kunnen herinstalleren maar ik kan nergens in de doos een installatie cd-rom vinden, anders dan de zes cd-roms waarop Maps of Europe staan maar deze installeert niet de Tom Tom applicatie. Ik heb geprobeerd de hele inhoud van de SD via een cardreader over te zetten maar dat werkt niet. Is er een mogelijkheid om toch Tom Tom 5 te herinstalleren of moet ik echt de SD met Tom Tom meenemen als ik wil navigeren en als ik vervolgens een applicatie wil starten van de 512 MB SD kaart deze eerst omwisselen?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 augustus 2005, 18:28
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik meen me te herinneren dat je het nieuwe kaartje ook dezelfde volumenaam moet geven na het formatteren. Heb je de zoekfunctie op de Palmclub al geprobeerd? Ik weet vrij zeker dat dit probleem al eerder voorbij is gekomen.

>> GPS moved
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 augustus 2005, 18:42
thijzel thijzel is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 17 augustus 2005
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Ik meen me te herinneren dat je het nieuwe kaartje ook dezelfde volumenaam moet geven na het formatteren. Heb je de zoekfunctie op de Palmclub al geprobeerd? Ik weet vrij zeker dat dit probleem al eerder voorbij is gekomen.
>> GPS moved
Ik heb gezocht op 'tomtom' - 'tomtom herinstalleren' en nog een aantal steekwoorden maar ben het niet tegen gekomen. Het was inderdaad de volumenaam die niet overeen kwam.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 augustus 2005, 20:50
Theodoor Theodoor is offline
Lid
Voornaam: Mathé
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 maart 2005
Berichten: 34
Hallo Thijzel.
Het lukte mij vrij eenvoudig om het de komplete inhoud van het TomTom SD kaartje via een card reader in een map op mijn harde schijf te plaatsen en even later, samen met de nodige mp3 files, terug op een 1GIG kaart te zetten.
Tot mijn verbazing werkte Tomtom meteen.
Ik heb niets aparts gedaan; gewoon kopieren en plakken..
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 augustus 2005, 21:47
jellejaco
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb vanmiddag een apacer SD kaartje van 1GB gekocht en het werkt voor geen meter. Als ik Benelux-Plus en Frankrijk-Plus erop zet lijkt alles goed te gaan tijdens het installeren, alleen als ik dan later de kaarten terug lees krijg ik onleesbare rare folders en files en ook heel veel folders en files??? Is dit kaartje dan defekt of doe ik iets niet goed.
Ik heb het kaartje geformatteerd in mijn T5 en vervolgens in een kaartlezer de kaarten geinstalleerd. Deze opties zijn gewoon mogelijk in tomtom, dus ik doe volgens mij niets raars.
Wanneer ik het kaartje in de T5 doe zie ik dezelfde rare files.
Ik heb ook een palmone 256 mb kaartje (MMC) en deze doet het prima. Ik heb die op dezelfde manier geinstalleerd.

Weet iemand of hier een oplossing voor is o.i.d.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 16 juni 2007, 16:10
jordenwessels jordenwessels is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Berichten: 2
Question

ik heb een Tungsten E2 met een originele SD kaart van "tomtom navigator 5 for PDA". Mij was geadviseerd door de verkoper om de SD kaart te kopieren naar een andere (eventueel grotere) kaart. Dit om bij verlies van het origineel te voorkomen dat ik geen tomtom meer kan hebben op de Palm en kaarten van tomtom bij te voegen in de toekomst.

Als ik de SD kaart in de computer stop krijg ik een pop-up met de vraag of ik de SD kaart wil formatteren. Dit is toch niet de bedoeling?

Wie kan mij verder helpen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023